skip to Main Content

آمادگی مردم و جامعه اهل سنت هرمزگان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم هرمزگان در شهرها ، بنادر و جزایر این استان برگزار می شود.

 14-7-24-184425img15095780

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور بیانه ای مردم دریادل و حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است : روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که تحولات جهانی و منطقه ای لرزه بر اندام جهانخواران و مستبدان انداخته است و زورگویان غاصب از ترس فروپاشی کانونهای پوسیده قدرت به هر ترفندی متوسل می شوند .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک به ندای ولی امر مسلمین با شرکت گسترده و پرشور و توفنده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همراه با همه ایرانیان غیور و مسلمانان بیدار دل ، فریاد مظلومیت ملت رنج دیده فلسطین را برای تحقق اهداف و آرمانهایشان جلا می دهند.

آمادگی جامعه اهل سنت هرمزگان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

روحانیان ، طلاب ، مدرسان ، معتمدان و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت هرمزگان نیز آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند .

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان در بیانه ای مردم مؤمن و روزه دار این استان را برای شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس دعوت کرد.

در بخشی از این بیانه آمده است : حضور یکپارچه مردم و مذاهب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند دشمن را از حساب باز کردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف کند و بار دیگر دل سیاه آنها را از فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا بلرزاند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است : ما روحانیان ، طلاب ، مدرسان ، معتمدان و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت هرمزگان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از ارزش و آرمان های فلسطین قهرمان اعلام می کنیم.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در غرب این استان را به شرح زیر اعلام کرد:

شهرستان پارسیان بعد از نماز جمعه از مصلی این شهرستان تا میدان ولی عصر

شهرستان بستک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا چهار راه شیخ

بندر لنگه بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان غدیر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top