skip to Main Content

رییس شورای شهر بندرعباس:منافع ملی و محلی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است/ هرمزگان نمایندگان متحد می‌خواهد

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه منافع ملی و محلی در گرو حضو حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: هرمزگان با توجه به عقب ماندگی‌های تاریخی و محرومیت‌ها، نمایندگانی متحد می خواهد تا مطالبه‌گری را گروهی دنبال کنند و مردم به راحتی مصداق‌های این معیار را تشخیص می‌دهند.

یکهزار میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان مصوب شد

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی رییس جمهور گفت: یکهزار میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان مصوب کردیم که از طریق صندوق پژوهشی و فناوری استان به این شرکت‌ها ارائه می‌شود.

استاندار هرمزگان: اطلس نقاط قوت و ضعف آموزش هرمزگان تدوین خواهد شد

استاندار هرمزگان گفت: اطلس ضعف و قوت‌های استان هرمزگان در حوزه آموزش و پرورش تدوین خواهد شد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی، ضعف‌های تاریخی خود در این حوزه جبران کنیم.

تفاهم‌نامه حمایت از بیماران سرطانی در هرمزگان امضا شد

تفاهم‌نامه حمایت از بیماران سرطانی بین استانداری هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان در قالب طرح (برکت) امضا شد.

جشنواره ملی «آب و آوا» در قشم برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره ملی «آب و آوا» روزهای پنجم و ششم اسفندماه همزمان با نیمه شعبان و اجرای آیین های مختلف محلی از سراسر کشور در روستای سلخ این جزیره برگزار می شود.

دشمنان منتظر سیلی دوم ملت ایران باشند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مشارکت در انتخابات بر هرچیزی مقدم است، گفت: دشمن سیلی اول را ۲۲ بهمن از ملت خورد و همین مردم سیلی دوم را ۱۱ اسفند به صورت دشمنان می‌زنند.

۲۲۰ دانش آموز قشمی در ساخت نماهنگ عزیزم مهدی (عج) مشارکت داشتند

مدیر دبستان شهدای خلیج فارس قشم از مشارکت ۲۲۰ دانش آموز سرزمین آب و آفتاب برای ساخت نماهنگ عزیزم مهدی (عج) در آستانه نیمه شعبان و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه با حضور سه خواننده از کشورهای ایران، بحرین و لبنان در این جزیره خبر داد.
Back To Top