skip to Main Content

یکهزار میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان مصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ محمدصادق خیاطیان عصر چهارشنبه در حاشیه نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه زیست‌بوم نوآوری و دانش‌بنیان استان هرمزگان به یک سستم بالغی تبدیل شده است، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در استان هرمزگان مشغول فعالیت هستند که پارک علم و فناوری میزبان ۵۰ درصد این شرکت‌ها بوده و ظرفیت خوبی را ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: ماموریت ما در صندوق نوآوری و شکوفایی، حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان است که هم در سفر سال گذشته و هم امسال، هیات صندوق عدد خوبی برای شرکت‌ها درنظر گرفته است و در چند سال اخیر بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال انواع خدمات به این شرکت‌ها در استان هرمزگان ارائه کردیم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه نیروی انسانی بسیار خوب و توانمندی در استان هرمزگان هستند، اظهار کرد: وجود فعالان اقتصادی، شرکت‌های بزرگ اقتصادی و همچنین زیرساخت‌ها و فضای بسیار خوب اقتصادی که در استان هرمزگان حاکم است، این‌ها زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان و به‌ویژه حمایت از بازار این شرکت‌ها را فراهم کرده است.

خیاطیان ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان نیز صندوق فعالی است و مشغول حمایت از مجموعه فناور و دانش بنیان ‌ای استان هستند و امیدواریم این سفر اسباب حمایت بیشتر و ویژه‌تری از شرکت‌های مستقر در این استان باشد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز ضمن قدردانی از حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در بین دانش بنیان‌های استان گفت: حضور ایشان برکات خوبی برای استان داشت و ما موفق به اخذ یکسری خط اعتباری و تسهیلات مصوب (به میزان یکهزار میلیارد ریال) برای شرکت‌های دانش بنیان استان شدیم.

علیرضا نصیری با اشاره به اینکه همه شرکت‌های دانش بنیان استان هرمزگان به نوعی توانستند از این تسهیلات مصوب بهره‌مند شوند، افزود: مقرر شد صندوق پژوهش و فناوری استان هرمزگان، افزایش سرمایه داشته باشد که این موضوع نیز در این سفر تسهیل شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top