skip to Main Content

آیا توکلی به نفع کاندیدی خاص انصراف داده است؟ / آیا ائتلاف غرب هرمزگان به اهداف از پیش تعیین شده خود خواهد رسید؟ / اولین آزمون سنجش صداقت کاندیداهای عضو ائتلاف

در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص کناره‌گیری جناب آقای ناصر توکلی به نفع کاندیدی خاص جمعی از هوادارانش این خبر را به شدت تکذیب کردند.

توکلی ۲۳۴۵۲۴۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ندتی است خبرهایی مبنی بر کناره‌گیری ناصر توکلی از انتخابات پیش روی مجلس حکایت دارد که طی تماسی این خبر شایه و فرافکنی برخی هواداران کاندیداهای دیگر عنوان شد.

در بخشی از تکذیبیه هواداران ناصر توکلی چنین آمده است: «عرض سلام و ارادت خدمت تمامی هواداران دهمین نامزد انتخابات غرب استان هرمزگان ( ناصر توکلی )/ در پی انتشار برخی شایعات در خصوص کناره گیری آقای توکلی به نفع دیگر نامزدها در انتخابات مجلس، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند این نامزد انتخاباتی با استعانت از درگاه خدای متعال و حمایت گسترده مردم از ایشان اعلام می‌نماید با قدرت و صلابت تمام در این رقابت حضور داشته و ضمن رعایت خطوط اخلاقی و تعهدات خود، تاکنون به حمایت از شخص یا گروه خاصی کناره‌گیری ننموده‌اند.

بدون شک سرنخ این شایعات از طرف کسانی است که استمرار حضور ایشان به عنوان یک رقیب جدی انتخاباتی با خطر مواجه کرده و روز به روز بر دامنه‌ی حمایت و استقبال از ایشان در سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان افزوده است./ جمعی از هواداران و حامیان ناصر توکلی»

یادآور می‌شود؛ ناصر توکلی یکی از اعضای ائتلاف انتخاباتی غرب هرمزگان است که بنا شد پس از رایزنی‌ها و نشست‌های متعدد در مجموع یک نفر از ائتلاف به مردم معرفی و دیگر نامزدها از وی حمایت کنند.

ائتلافی که با حدود هشت عضو فعالیت خود را شروع کرد و با حضور دکتر زارعی معادلات آن تا حدود زیادی به هم خورد.

اما اکنون با توجه به باقی ماندن دو عضو این ائتلاف یعنی آقایان دیوانی و توکلی باید دید نتیجه آن به کجا ختم خواهد شد و آیا این دو کاندید به تعهدات خود مبنی بر حمایت از یک کاندید عمل خواهند کرد یا خیر؟

زمزمه‌های همبستگی مردم پارسیان و بندرلنگه مبنی بر حمایت از کاندیدای غیر بستکی و نیز تلاش‌های مضاعف توکلی در جلب رضایت مردم در هر سه شهرستان چالشی است پیش روی دو عضو ائتلاف که رسیدن به نقطه اشتراک را تا حدودی سخت کرده است اما تحقیقات میدانی حکایت از مقبولیت قابل توجه منتخب ائتلاف در کارزار انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد تا اولین آزمون رعایت اصل صداقت و عمل به تعهدات در نتیجه کناره‌گیری یکی از اعضا و حمایت دیگر نامزدها از وی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top