skip to Main Content

برخود واجب میدانیم از خادمان اقتصاد، توسعه و مرزبانان اقتصادی کشور تقدیر کنیم

گمرک بندرلنگه در سال‌های اخیر همواره تلاش‌های مجدانه خود را در جهت اجرایی نمودن آنچه که در این سازمان به عنوان محورهای توسعه و پیشرفت نامگذاری شده انجام داده است.

شیبانی ۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک بندرلنگه، صفر شیبانی مدیر کل گمرک بندرلنگه طی پیامی روز جهانی گمرک را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

گمرک بندرلنگه در سالهای اخیر همواره تلاشهای مجدانه خود را در جهت اجرایی نمودن آنچه که در این سازمان به عنوان محورهای توسعه و پیشرفت نامگذاری شده، نموده است ، به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران زحمتکش این اداره ، احترام ، اعتماد ، سرعت ، دقت و صحت را سرلوحه کارمان قرار دادیم.

کاهش بی سابقه زمان ترخیص کالاهای صادراتی را بعد از اجرایی شدن سامانه هوشمند واردات و صادرات به ثبت رسانده و با الکترونیکی نمودن پته عبور ، قبض درآمد و پروانه های سبز گمرکی ، شاهد انجام صدرصد فرایندهای گمرکی در رویه واردات قطعی در اداره کل گمرک بندرلنگه بودیم تا از این طریق و با کسب درآمدهای هنگفت گمرکی ، همیار واقعی اقتصاد کشور باشیم.

همه سعی خود را در زمینه فراهم نمودن محیط مناسب و شایسته اربابان رجوع خود، این بازوان پرتلاش و همراه اقتصاد کشور به عمل آورده و تمهیدات لازم را برای این عزیزان در حد بضاعت خود فراهم آوردیم ، اگر چه می دانیم شایستگی  این سروران بارها فراتراست.

 اینک که در آستانه روز جهانی گمرک قرار داریم؛ مفتخریم و برخود واجب می دانیم تا از این خادمان عرصه اقتصاد و توسعه، مرزبانان اقتصادی کشور تقدیر نمائیم . سر بر تربت سجود گذاشته و خداوند حی سبحان را هزاران بار سپاس گفته، از آن جهت که توفیق خدمتگزاری در این نهاد عظیم، حیاتی و به این ملت و منطقه را ارزانی داشته است.

اینجانب ضمن عرض تبریک و گرامیداشت این روز جهانی و تقدیر از همه همکاران عزیز و قشر زحمت کش ارباب رجوع ، دست یاری به طرف همه این سروران ، مسئولین و دست اندرکاران شهرستان دراز کرده تا با همت ، تلاش و همیاری گسترده، زمینه های رفع مشکلات و بهبود و پیشرفت وضعیت کنونی و نهایتاً رشد و توسعه و آبادانی منطقه را فراهم آوریم.

والعاقبه للمتقین

صفر شیبانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top