skip to Main Content

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از معلم فداکار بستکی دیدار کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به اتفاق مشاور اجرایی خود در سفری شخصی از معلم فداکار بستکی که با دو پاهای شکسته خود در کلاس درس حاضر شد دیدار کرد.

dmk.1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این دیدار که با حضور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، شورا شهر و کارشناسان این مدیریت انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات باقر ابراهیمی دبیر ریاضی این شهرستان، اظهار داشت: شغل معلمی شغلی است که بایستی در عمل باشد و این کار دبیر ارزشمند شهرستان بستک که بدلیل مشکلات جسمی که دارند باز در کلاس درس خود حاضر شد و این کار خودش نماد ایثار و از خودگذشتگی است.

علی کرم پور افزود: این مشی معلمی است که با عمل خود دانش آموزان را به نیکی و ایمان دعوت می کند و این کار در سرشت و فطرت دانش آموزان نهادینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار این دبیر الگویی است برای فرزندان، دانش آموزان و همکاران فرهنگی سراسر کشور ایران اسلامی، اضافه کرد: چنین معلمی برای اینکه روح آگاهی و توانایی دانش آموزان را تقویت کند بدلیل مشکلات جسمی خود باز در کلاس در حاضر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه از زحمات و تلاش باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک با اهداء هدایا و لوح سپاس تقدیر کرد.

گفتنی است باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک با ۲۸سال سابقه تدریس در درس ریاضی به دلیل حادثه ای که برایش اتفاق افتاده از ناحیه هر دو پاهای خود دچار شکستگی شده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top