skip to Main Content

لزوم ابطال مجوز معادن سوری و غیر فعال پارسیان/ ویلاسازی در اراضی کشاورزی ممنوع

فرماندار پارسیان ضمن گلایه از وجود معادن غیر فعال در شهرستان بر لزوم باطل شدن مجوز این قبیل معادن تأکید کرد و گفت:‌ ویلاسازی در اراضی کشاورزی ممنوع است.
خبرگزاری فارس: لزوم ابطال مجوز معادن سوری و غیر فعال پارسیان/ ویلاسازی در اراضی کشاورزی ممنوع 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: متأسفانه برخی با هدف سوء استفاده اقدام به دریافت و ثبت مجوز معدن می‌کنند اما با گذشت زمان هیچ‌گونه برداشت و فعالیتی در معادن ندارند.

وی در ادامه اظهار داشت: ادارات اجرایی و خدماتی شهرستان باید این قبیل مجوزها را رصد کنند تا در نشستی تعیین تکلیف شوند و نسبت به ابطال مجوزهای سوری اقدام شود.

فرماندار پارسیان در ادامه خاطر نشان کرد: سیاست شهرستان بر حمایت از سرمایه‌گذار است و به دستگاه‌های اجرایی تأکید شده سرمایه‌گذارانی که قصد فعالیت در شهرستان دارند به صورت ویژه دیده شوند اما در مقابل سوء استفاده‌های احتمالی باید محکم ایستاد.

رادمهر با اشاره به ویلاسازی در مزارع کشاورزی یادآور شد: متأسفانه برخی اقدام به ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی کرده‌ و عملاً کاربری برخی اراضی را تغییر داده‌اند که این اقدام غیر قانونی است و باید با این پدیده مبارزه شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان پارسیان، منابع طبیعی را گنجینه ملی دانست و گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی است و باید آن را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم.

فرماندار پارسیان در پایان ضمن قدردانی از دادگستری و دادستانی پارسیان گفت: تشکیل نشست شورای حفاظت اراضی ملی در پارسیان می‌تواند سازوکار مقابله با پدیده زمین‌خواری را هوشمندانه و قانونی پیش ببرد.

 

دیدگاه

  1. باسلام. من بانظر فرماندار محترم منابع طبیعی سرمایه ملیست اما این همه سرمایه ملی که در فنس انرژی بر قرار گرفت وان هم کهور محلی ورودخانه ها که هم اکنون درحال نابودیست ان هم منابع ملی نیست.تخریب طبیعت مساویست باخشم خداوندی به اضافه بروز خشکسالی وبروز بلاهای طبیعی از طرف فعال محیط زیست منطقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top