skip to Main Content

برگزاری مسابقه نقاشی و توزیع کتاب کودک در بستک

رئیس اداره ارشاد بستک از برگزاری مسابقه نقاشی و توزیع کتاب کودک به مناسبت روز جهانی کودک در بستک خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه نقاشی و توزیع کتاب کودک در بستک 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر کاظم قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک گفت: روز جهانی کودک بهانه خوبی برای توجه به قشر آینده‌ساز کشور است، لذا باید در این روز برنامه‌های متناسب با کودکان اجرا شود.

وی اضافه کرد: توجه کودکان به مطالعه کتاب و پرداختن به برنامه‌های فرهنگی به دلیل رواج بیش از حد بازی‌های رایانه‌ای کم شده است که برنامه‌های جمعی می‌تواند فضای فعالیت کودکان را تغییر دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در ادامه یادآور شد: مسابقه نقاشی به خلاقیت و ترسیم باورهای صحیح کودک کمک می‌کند و کودکان تلاش می‌کنند آنچه را که در ذهن خود پرورش می‌دهند با انعکاس آن بر کاغذ نشان بدهند.

قاسم‌زاده ایجاد انگیزه برای مطالعه در بین کودکان را یکی از ضرورت‌های امروز جامعه و نسل نوجوان دانست و تصریح کرد: انس با کتاب و قرار گرفتن در فضای مطالعه دید کودکان را نسبت به دنیای پیرامون تغییر می‌دهد لذا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به رسالتی که دارد هر از گاهی توزیع کتاب در رده‌های مختلف سنی را در دستور کار قرار داده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بستک در پایان اظهار کرد: ایجاد مشوق در بین کودکان برای ترویج فرهنگ مطالعه می‌تواند به سلامت فرهنگ عمومی در آینده جامعه کمک کند لذا هم ارشاد و هم دیگر دستگاه‌های متولی باید اهتمام بیشتری نسبت به این موضوع نشان دهند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top