skip to Main Content

تمام ظرفیت‌ها در پارسیان برای آغاز سال تحصیلی پای کار آمده است

معاون فرماندار پارسیان آغاز سال تحصیلی را بزرگ‌ترین ماراتن علمی دانش‌آموزی در کشور خواند و از به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای آغاز هر چه بهتر این رویداد در پارسیان خبر داد.

جاسمی پارسیان خبر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عبدالله جاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: تمام تلاش مدیران و مسئولان شهرستان بر این است که سال تحصیلی جدید با برنامه‌ریزی خوبی برگزار و دانش‌آموزان بدون دغدغه فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: در همین راستا ادارات مربوطه را در نشستی گرد هم جمع کردیم تا تمامی موضوعات مربوط به آموزشگاه‌ها بررسی و همه آنها برطرف شود که نتیجه نشست بسیار مفید و سازنده بود.

معاون فرماندار پارسیان خاطر نشان کرد: ستاد مهر پارسیان برنامه‌های خوبی را به اجرا گذاشته و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید عملکرد ستاد به صورت میدانی ارزیابی می‌شود.

جاسمی، وجود ۸ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید را بهترین فرصت آموزشی شهرستان دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان در نظام آموزشی باید به گونه‌ای تعلیم و تربیت داده شوند که بتوانند در آینده کارهای بزرگی را انجام دهند و آینده کشور را تضمین کنند.

معاون فرماندار پارسیان در ادامه هزینه در بخش آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری خواند و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش دانش‌آموزان را نباید دست کم گرفت به این دلیل که کشور به بخش آموزش برای ارتقا دانش و بنیان علمی در جهت توسعه هر چه بیشتر نیاز جدی دارد.

جاسمی در پایان تأکید کرد: باید زمینه‌ای فراهم کرد تا نخستین روز از سال تحصیلی برای دانش‌آموزان خاطره‌انگیز باشد لذا تأکید ما به متولیان و مسئولان مربوطه این بوده که از تمامی ظرفیت‌ها برای این کار استفاده کنند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top