skip to Main Content

برگزاری گردهمایی مدیران مدارس پارسیان در غیبت رئیس آموزش و پرورش

گردهمایی مدیران مدرسه آموزش و پرورش پارسیان در حالی امروز برگزار شد که رئیس آموزش و پرورش این شهرستان غایب بزرگ این نشست بود.
خبرگزاری فارس: برگزاری گردهمایی مدیران مدارس پارسیان در غیبت رئیس آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان، همه ساله به منظور رفع موانع و مشکلات آموزشی مدارس نشست مشترکی بین مدیریت و معاونان آموزش و پرورش شهرستان با مدیران و معاونان مدارس برگزار می‌شد که امسال این نشست با غیبت مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

شنیده‌ها حاکی از آن بود که رئیس آموزش و پرورش پارسیان به منظور انتقال به استان فارس از سمت خود استعفا کرده که وی در این گردهمایی به شایعات در خصوص استعفای عبدالمجید بدیعی از مدیریت آموزش و پرورش پایان داد، اما لزوم وجود مدیریت آن هم در آستانه سال جدید تحصیلی موضوعی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

محمود روان معاونت پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش پارسیان که مدیریت این گردهمایی را نیز به عهده داشت در این نشست خطاب به مدیران مدارس گفت: مدیریت آموزش و پرورش و مدارس تابعه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در نخستین روز از سال تحصیلی را در نظر گرفته‌اند و آمادگی کامل برای استقبال از دانش‌آموزان در نخستین روز از سال تحصیلی دارند.

وی اضافه کرد: برای ایجاد هماهنگی بیشتر در آستانه سال تحصیلی جدید پروژه مهر با شش کمیته تشکیل شده و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی خود را تاکنون انجام داده‌اند و در فرصت مناسب گزارشی از عملکرد آنان به ستاد ارائه می‌شود.

معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش پارسیان خاطر نشان کرد: کمیته‌های شش‌گانه شامل کمیته ساماندهی، تجهیز و تعمیر، تأیید صلاحیت، نظارت، توجیه و تبلیغ، ارزیابی و انتصابات است.

این مسئول اضافه کرد: مدیران مدارس از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنند تا نخستین روز از سال تحصیلی مدارس فعالیت آموزشی خود را با خاطره‌ای خوب و ماندگار آغاز کنند.

در ادامه مدیران مدارس و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش دیدگاه‌های خود را بیان کردند و به تبادل نظر پرداختند.

یادآور می‌شود؛ شهرستان پارسیان ۱۰۳ مدرسه فعال دارد که از این تعداد ۳۵ مدرسه در شهر و ۶۸ مدرسه در روستا با یک‌هزار نفر نیروی آموزشی مسئولیت آموزش ۸ هزار دانش‌آموز پارسیانی را به عهده دارند.

 

دیدگاه

  1. باسلام؛ با توجه به اینکه برخی از مناطق آموزش وپرورش هرمزگان از شهریور تا کنون فاقد مدیر بوده و مدیریت مناطق با حکم سرپرست اداره میگردند٬ متاسفانه این موضوع باعث نابسامانی و مانعی برای پشرفت و شکوفایی و حل وفصل دلسوزانه مشکلات فرهنگیان گردیده است٬ که خود میتواند بیانگر نوعی ضعف مسئولین ستادی باشد!
    لذا امیدواریم؛ مسئولین مربوطه هرچه زودتر نسبت به صدور حکم مدیریت آن تعداد از مناطق آموزش وپرورش هرمزگان در اسرع وقت همت گماشته و هر چه زودتر به این آشفتگی ها و ضعف ها خاتمه دهند.
    باتشکر/ فرهنگی از هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top