skip to Main Content

کشف ۳۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در بستک

جانشین فرماندهی انتظامی بستک گفت: مأموران انتظامی «انوه» در بستک پس از تعقیب و گریز ۳۲۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک خودروی سواری کشف کردند.
خبرگزاری فارس: کشف 323 کیلوگرم مواد مخدر در بستک

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، لطف‌الله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک گفت: نیروهای انتظامی مقابله با جابجایی و حمل مواد مخدر به عنوان یکی از ابزار ویران کننده کانون گرم خانواده در دستور کار خود دارند.

وی ضمن تشریح نحوه کشف ۳۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گفت: مأموران انتظامی پاسگاه انوه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند که پس از دستور فرمان ایست و امتناع راننده خودرو از توقف، عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

جانشین انتظامی بستک اظهار کرد: اما این تعقیب و گریز زیاد طول نکشید و در یک عملیات پلیسی ضربتی نیروهای انتظامی موفق به توقف خودروی متخلف شدند و تیم‌های بازرسی خودروی مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: مأموران تیم بازرسی در بازرسی‌های خود موفق به کشف ۳۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی بستک ضمن تقدیر از همکاران انتظامی و مردم گفت: مردم همواره به عنوان یار پلیس در کنار نیروهای انتظامی بوده‌اند و همکاری آنان تاکنون توانسته به دستگیری بسیاری از سوداگران مرگ منجر شود که امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد تا سودجویان مجال فعالیت در اعمال مجرمانه را نداشته باشند.

به گزارش فارس، شهرستان بستک در بین استان‌های هرمزگان و فارس واقع شده است. در واقع این شهرستان، راه ورود به هرمزگان از شمال غرب و جنوب فارس است.

از همین رو راه‌های منتهی به این شهرستان برای انتقال مواد بین دو استان مذکور مورد علاقه قاچاقچیان است، که در این بین هر ماهه پلیس در این شهرستان مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر را کشف می‌کند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top