skip to Main Content

اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای پارسیان/ جواب مثبت به تمام تقاضاهای دریافت تسیهلات مسکن

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارسیان با بیان اینکه در این شهرستان به تمامی تقاضاهای دریافت تسهیلات مرتبط با مسکن روستایی جواب مثبت داده شده و می‌شود، از برخورداری ۶۰ درصد روستاهای پارسیان از طرح هادی خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای طرح هادی در 60 درصد روستاهای پارسیان/ جواب مثبت به تمام تقاضاهای دریافت تسیهلات مسکن

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، غلامحسین خشکاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان با اشاره به برگزاری نشست شورای مسکن این شهرستان، گفت: رویه اختصاص و واگذاری تسهیلات مسکن روستایی از روند خوبی در شهرستان برخوردار است و این اداره به تقاضای تمامی واجدان شرایط جواب مثبت داده است.

وی اضافه کرد: در نشست کارگروه بررسی مشکلات مسکن شهرستان مقرر شد با توجه به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، بانک‌های عامل نسبت به سرعت بخشیدن پرداخت اقساط متقاضیان اقدام کنند تا روند ساخت و سازها با وقفه مواجه نشود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارسیان اظهار داشت: به بانک‌های عامل اعلام شده است در صورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده دریافت تسهیلات اقدام نکرده باشند و تاریخ قرارداد آنها تمام شده باشد پرونده‌ها را به بنیاد مسکن برگشت بدهند تا پس از تعیین تکلیف تسهیلات با فوریت به دیگر متقاضیان پرداخت شود.

خشکاب با اشاره به نشست کارگروه مسکن شهرستان گفت: در نشست کارگروه مسکن شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد تا روند بازسازی بافت‌های فرسوده روستایی شتاب بیشتری بگیرد و از وضعیت خوبی برخوردار شود.

دبیر کارگروه مسکن شهرستان پارسیان خاطر نشان کرد: نخستین گام در انضباط ساخت و ساز در روستاها طرح‌های مطالعاتی هادی است که ۶۰ درصد از ۴۰ روستای شهرستان از طرح هادی برخوردار شده‌ و ۱۷ روستا نیز در دست اقدام داریم که برخی از آنها مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارسیان تصریح کرد: اجرای طرح هادی و مطالعه آن در روستا امکان مدیریت جامع بر ساخت و سازها در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌دهد و توسعه روستاها با انضباط خوبی صورت می‌گیرد.

طرح هادی موجب انضباط در توسعه روستا می‌شود

وی با اشاره به این که تسهیلات مسکن روستایی از روند خوبی در پارسیان برخوردار است و این اداره به تقاضای تمامی واجدین شرایط جواب مثبت داده است، خاطر نشان کرد: در جلسه‌ی کارگروه بررسی مشکلات مسکن شهرستان مقرر شد با توجه به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، بانک‌های عامل نسبت به سرعت بخشیدن پرداخت اقساط متقاضیان اقدام کنند تا روند ساخت و سازها با وقفه مواجه نشود.

این مسئول یادآور شد: به بانک‌های عامل اعلام شده است در صورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده دریافت تسهیلات اقدام نکرده باشند و تاریخ قرارداد آنها تمام شده باشد پرونده‌ها را به بنیاد مسکن برگشت بدهند تا پس از تعیین تکلیف تسهیلات با فوریت به دیگر متقاضیان پرداخت شود.

خشکاب با اشاره به نشست کارگروه مسکن شهرستان پارسیان گفت: در نشست کارگروه مسکن این شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد تا روند بازسازی بافت‌های فرسوده روستایی شتاب بیشتری بگیرد و از وضعیت خوبی برخوردار شود.

دبیر کارگروه مسکن شهرستان پارسیان خاطر نشان کرد: اولین گام در انضباط ساخت و ساز در روستاها طرح‌های مطالعاتی هادی است که ۶۰ درصد از ۴۰ روستای شهرستان از طرح هادی برخوردار شده‌اند و ۱۷ روستا نیز در دست اقدام داریم که برخی از آنها مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند.

وی تاکید کرد: اجرای طرح هادی و مطالعه آن در روستاها امکان مدیریت جامع بر ساخت و سازها را در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌دهد و توسعه روستاها با انضباط خوبی صورت می‌گیرد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top