skip to Main Content

بندرکنگ میزبان سومین دوسالانه استانی عکس بسیج

شهردار بندرکنگ از برگزاری سومین دوسالانه جشنواره استانی عکس بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس در این بندر تاریخی خبر داد.
خبرگزاری فارس: بندرکنگ میزبان سومین دوسالانه استانی عکس بسیج

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ایوب زارعی شهردار بندرکنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره عکس بسیج و شرکت هنرمندان از سراسر استان در این رویداد بزرگ هنری داوری آثار توسط هنرمندان استان و کشوری صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و به میزبانی بندرکنگ به عنوان شهری تاریخی و زبان گویای تاریخ خلیج فارس از ۳۱ شهریور با نمایش آثار برگزیده کار خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار بندرکنگ ادامه داد: تاکنون ۳۲۰ اثر از عکاسان هرمزگان به دبیرخانه مربوطه واقع در بندرکنگ ارسال شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: آثار دریافتی از ۲۱ شهریور با حضور داوران در شهر کنگ داوری خواهد شد و آثار برگزیده همزمان با آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خانه هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

شهردار کنگ افزود: مراسم اختتامیه سومین دوسالانه جشنواره استانی عکس بسیج پنجم مهر سال جاری در سالن الغدیر شهر کنگ برگزار و از نفرات برتر و برگزیده تقدیر به عمل می‌آید.

زارعی در پایان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این تحول بزرگ هنری در شهر تاریخی کنگ گفت: نکته‌ای که این جشنواره را با دیگر جشنواره‌های استانی متمایز می‌کند بخش ویژه فرهنگ بومی و محلی آثار تاریخی بندرکنگ است که با پیشینه و قدمت خود فرهنگ خلیج فارس و پایتخت لنج‌سازی ایران را به نمایش می‌گذارد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top