skip to Main Content

آمادگی کامل مدارس بستک برای آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک از آمادگی کامل مدارس این شهرستان برای اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ خبر داد.
آزمون دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بستک، محمدنور محمودی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد پروژه مهر، با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و اجرای مناسب برنامه‌های پروژه مهر، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید نهادینه کردن مشارکت فعال مسئولین، خانواده‌ها، خیرین و دانش آموزان است و این مدیریت با تلاش کارشناسان و مدیران واحدهای آموزشی تمام توان خود را به کار بسته‌ تا شاهد آغاز سالی همراه با آرامش در مدارس باشیم.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: برنامه‌های پروژه مهر با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی در زمان مقرر توسط هر یک از کمیته‌های ستاد پروژه مهر انجام شده است تا فضایی بانشاط و شاداب در روز شکوفه‌ها و روز اول مهر برای دانش‌آموزان در مدارس فراهم کنیم.

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیزات مدارس را از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش عنوان و اضافه کرد: این اقدامات از طریق برنامه‌های پروژه مهر و کمیته‌های مربوطه به نحو مطلوب برنامه‌ریزی شده است.

محمودی در ادامه با اعلام آمادگی کامل مدارس این شهرستان برای اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید از مدیران خواست در این فرصت باقیمانده در صورت نواقص احتمالی در مدارس به این مدیریت انعکاس دهند تا برای رفع مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top