skip to Main Content

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است

امام جمعه پارسیان گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است که قطعا تشکیل تعاونی‌ها می‌تواند در این زمینه ایفای نقش داشته باشد.

خبرگزاری فارس: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: متأسفانه برخی اجرای حدود الهی را فرقه‌ای قلمداد می‌کنند در حالی که چنین چیزی درست نیست و باید به جنبه‌هایی که در فلسفه احکام وجود دارد مراجعه کرد.

وی اضافه کرد: اجرای حکم در ملا عام دو جنبه دارد، یکی اینکه هدف تنبیه و اصلاح شخص است که دیگر اقدام به چنین کاری نکند و هم درسی برای دیگران است که اردوگیری اشتباه نداشته باشند و بدانند که عواقب ناهنجاری‌ها اجرای حکم خداوند در مورد آنان است.

امام جمعه پارسیان در ادامه خاطر‌نشان کرد: سردمداران استکبار از دیرباز تاکنون اهداف راهبردی و شوم را دنبال می‌کنند که تنها با عوامل نفوذ است که می‌توانند به اهداف خود برسند لذا مسئولان و دلسوزان نظام باید مراقبت داشته باشند.

میرزایی در ادامه گفت: صبر، مقاومت، هوشمندی، صلابت، پرهیز از غفلت و منفعل نبودن را بهترین راهکار در مقابل نفوذ دشمن است و ملت ما تا کنون این موضوع را به اثبات رسانده‌ است.

امام جمعه پارسیان با اشاره به ۱۳ شهریور و روز تعاون تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند راهکار تکیه بر مردم و توانمند‌سازی بخش خصوصی ایجاد تعاونی‌ها و عمومی‌سازی سرمایه‌های مردمی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان در ادامه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن است که قطعا تشکیل تعاونی‌ها می‌تواند در این زمینه ایفای نقش داشته باشد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top