skip to Main Content

اهتمام ویژه کمیته امداد هرمزگان به توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان بر اهتمام ویژه این کمیته به توسعه طرح‌های اشتغالزایی مددجویان تأکید کرد.
خبرگزاری فارس: اهتمام ویژه کمیته امداد هرمزگان به توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مرتضی موصلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر لنگه گفت: اشتغال مددجویان تحت پوشش یکی از دغدغه‌های مهم این نهاد است، لذا از هر طرح و برنامه‌ای که باعث ایجاد اشتغال مددجویان شود، استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام کمیته امداد برای اشتغال مددجویان بیان داشت: بسیاری از طرح‌های اشتغال‌زایی با هزینه بسیار پایین بازدهی خیلی خوبی دارند، لذا مددجویان را به پرداختن به آنها تشویق می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در مقابل طرح‌های اشتغالی مددجویان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌کند اما باید به نوعی مدیریت کرد که تسهیلات خودکفایی مشکل اشتغال مددجویان را برطرف کند و نیاز آنان به سازمان‌های حمایتی قطع شود.

در ادامه مرتضی بخرد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرلنگه نیز در خصوص طرح پرورش ماهی زینتی مددجوی بندرلنگه‌ای گفت: مشاغل خانگی می‌تواند به توانمندسازی مددجویان کمک کرده و نیازهای اقتصادی آنان را برطرف کند که نمونه آن طرح پرورش ماهی تزئینی توسط یک خانواده مددجوی بندرلنگه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: این خانواده با دریافت تسهیلات به میزان ۱۵۰ میلیون ریال اشتغال پایداری را راه‌اندازی کرده‌اند و علاوه بر خود دو نفر دیگر نیز در این صنعت مشغول کار شده‌اند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top