skip to Main Content

تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی بستک

همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار و مسوولان دستگاه‌های اجرایی از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی بستک تجلیل شد.
خبرگزاری فارس: تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی بستک

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور فرماندار بستک ظهر امروز در این مراسم با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسب موفقیت‌های چشمگیر در حوزه سیاست‌های داخلی و خارجی گام‌های موثری برداشته است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت شهرستان بستک گفت: افتتاح ۷۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان است.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: در هفته دولت و روز کارمند از زحمات قشری قدردانی می‌شود که با تعهد و وجدان کاری قدم‌های مؤثر در راه خدمت به مردم بر می‌دارند.

ایزدی‌پور تکریم ارباب رجوع، تدین، صداقت در کار، رعایت امانتداری، رعایت حقوق مردم، حسن خلق، داشتن وجدان کاری، تلاش در پاسخگویی و شفافیت عملکرد، تقویت روحیه ابتکار و ارائه خدمات بهتر در زمان کمتر به شهروندان را از مهم‌ترین وظایف کارمندان عنوان نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی کارکنان در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اما برخی از کارکنان که به عنوان کارمندان نمونه انتخاب شده‌اند در این امر خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری داشته اند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top