skip to Main Content

افتتاح فاز سوم پارک ساحلی خلیج فارس

در ششمین روز از هفته دولت فاز سوم پارک ساحلی خلیج‌فارس در شهرستان پارسیان افتتاح شد.
IMG_6982
به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر، عبدالکریم کاظمی شهردار پارسیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: پارک ساحلی خلیج‌فارس از جمله مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان است که همه ساله میزبان هزاران مسافر و گردشگر از سراسر کشور می‌باشد.

وی اضافه کرد: این پارک با برخورداری از سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای یکی از زیبایی‌های شهرستان را در خود جای داده و امکانات رفاهی خوبی توسط شهرداری در طرح اجرایی فاز یک و دو در این مکان طراحی، اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار پارسیان در ادامه خاطر نشان کرد: فاز سوم پارک ساحلی خلیج‌فارس در هشت هزار متر مربع اجرا شده که هم به زیبایی این پارک افزوده و هم امکانات رفاهی و تفریحی دیگری متناسب با حجم مراجعات مردمی در نظر گرفته‌ایم.

کاظمی با اشاره به طرح‌هایی که در این پروژه اجرا شده اضافه کرد: در این فاز ۲۰۰ متر طول دیوار چینی، دو هزار متر مکعب مخلوط‌ریزی، هزار متر مربع موزائیک‌کاری، ۸۰۰ متر مربع سکوی نشیمن، چهار هزار مترمربع آسفالت‌کاری و هشت چشمه سرویس بهداشتی ایجاد شده است.

شهردار پارسیان اجرای فازهای چهارم به بعد این پارک گردشگری را منوط به جذب اعتبار دانست و گفت: در این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده که اگر هزینه کار ماشین‌آلات شهرداری با این میزان اعتبار جمع شود رقم قابل توجهی خواهد بود.

کاظمی در خصوص برنامه‌های توسعه پارک ساحلی خلیج فارس و استفاده از ظرفیت بخش خصوص اظهار داشت: شهرداری پارسیان از هر طرح و برنامه‌ای که به توسعه و زیبایی پارک‌ خلیج فارس کمک کند استفاده می‌کند و در این میان بخش خصوصی و سرمایه‌گذار می‌تواند حضور فعال داشته باشد.

یادآور می‌شود، از دیگر طرح‌های افتتاحی شهرداری در ششمین روز از هفته دولت افتتاح پروژه رفوژ میانی بلوار امام خمینی (ره) شهر پارسیان به متراژ دو هزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۳۶ میلیون ریال بود که توسط فرماندار پارسیان و جمعی از مسئولین به بهره‌برداری رسید.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top