skip to Main Content

احداث پارک بانوان هدیه دولت به زنان پارسیان

فرماندار پارسیان از آغاز به کار احداث پارک بانوان در هفته دولت خبر داد و بر لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.
خبرگزاری فارس: احداث پارک بانوان هدیه دولت به زنان پارسیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان امروز در حاشیه جلسه تجلیل از کارمندان و مدیران اجرایی شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: یکی از مصوبات سفر استاندار هرمزگان به پارسیان ایجاد پارک بانوان در شهرستان بود که پس از تأمین اعتبار از فردا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال در هفته دولت به جز پارک بانوان هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نخواهد شد، لذا تمام توان خود را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام به کار خواهیم بست.

فرماندار پارسیان اظهار داشت: تنش‌های اجتماعی و محدودیت‌هایی که بانوان برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی دارند، ایجاد پارک ویژه بانوان به عنوان یکی از ضروریات شهرستان در دستور کار استاندار قرار گرفت تا ۵۰ درصد جمعیت شهرستان بتوانند در فضایی کاملاً ویژه به فعالیت‌های تفریحی، ورزشی و اجتماعی بپردازند.

رادمهر با اشاره به وجود فضاهای ورزشی سرپوشیده در نقاط مختلف شهرستان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای استفاده بانوان از آنها خاطرنشان کرد: فضاهای سرپوشیده ورزشی محدودیت امکانات و فضای فیزیکی دارند و نمی‌توانند در طول هفته نیاز بانوان را برآورده کنند، از سوی دیگر جامعه پویا و سالم در گرو توجه به سلامت روانی زنان در آن جامعه است لذا ایجاد فضاهای شاد و تفریحی ویژه می‌تواند زمینه سلامت جسمی و روانی بانوان را فراهم کند.

رئیس شورای اداری پارسیان در پایان ضمن تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در ساخت پارک بانوان شهرستان گفت: فاز نخست پارک بانوان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال از اعتبارات استانی در حدود دو هکتار اجرا خواهد شد و این طرح به گونه مکان یابی شده است که زمینه توسعه آن نیز وجود دارد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top