skip to Main Content

فرماندار و مسوولان دستگاههای اجرایی بستک با امام جمعه دیدار کردند

به مناسبت هفته دولت، فرماندار و مسوولان دستگاههای اجرایی بستک با حجت الاسلام و المسلمین قائدی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، میرمرسل ایزدی پور در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید میثاق مسوولان با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر و گزارش خدمات نظام و دولت به مردم است.
وی افزود: مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های سیاست خارجی، عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند و این اقدامات باعث دلگرمی مردم است.
فرماندار شهرستان بستک هفته دولت را نماد وحدت مردم و دولت دانست و تاکید کرد: تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد دولت تدبیر و امید و با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آن ها را الگوی همیشگی خود قرار دهند.
نماینده عالی دولت شهرستان بستک افزود: مسوولان شهرستان با بهره گیری از رفتار شهیدان دولت، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.
ایزدی پور با اشاره به پروژه های هفته دولت شهرستان بستک افزود: ۷۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در هفته دولت ۹۴ در این شهرستان افتتاح می شود.
وی بیان داشت: این پروژه ها در بخش های آموزش، انرژی، تربیت بدنی، برق، آب، عمران شهری و روستایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top