skip to Main Content

کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک و ۵۵ کیلو حشیش

فرماندهی انتظامی بندرلنگه از کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک و ۵۵ کیلوگرم حشیش در دو نقطه از شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف 117 کیلوگرم تریاک و 55 کیلو حشیش

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه کنترل محورهای فرعی و اصلی شهرستان را تشدید کرده‌اند و در این راستا موفق به کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک و ۵۵ کیلوگرم حشیش شدند.

وی ضمن قدردانی از ماموران انتظامی شهرستان گفت: محموله‌های مواد مخدر با تلاش نیروهای انتظامی در دو منطقه «پدل» و «برکه سفلین» کشف شده است.

فرمانده انتظامی بندرلنگه خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی مهران در منطقه پدل موفق شدند ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند و ۵۵ کیلوگرم حشیش نیز توسط پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی برکه سفلین کشف شد.

حافظی در خصوص نحوه دستگیری و کشف محموله‌های مواد مخدر در شهرستان گفت: پس از مشکوک شدن ماموران انتظامی به خودروی حامل مواد مخدر دستور توقف صادر کردند اما راننده خودرو اقدام به فرار و مخفی کردن مواد مخدر کرد که با توجه به تعامل خوبی که بین مردم و نیروهای انتظامی وجود دارد مواد مخدر مخفی شده توسط ماموران کشف و ضبط شد و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر که به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بندرلنگه ادامه داد: در خصوص پرونده کشف ۵۵ کیلوگرم حشیش نیز یک دستگاه خودرو توقیف و سه نفر به عنوان متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

حافظی در پایان گفت: همکاری مردم با ماموران نیروی انتظامی می‌تواند موفقیت‌های خوبی را در زمینه به دام انداختن سودجویان و سوداگران مرگ به وجود بیاورد لذا از مردم در این خصوص دعوت به همکاری می‌شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top