skip to Main Content

۵۴ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار بندرلنگه از افتتاح ۵۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری فارس: 54 پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، اسماعیل پاسلار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه ضمن تشریح بخشی از عملکرد دولت گفت: مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان موضوع پرونده هسته‌ای کشور بود که دولت توانست با مذاکراتی فشرده این پرونده را به سرانجام برساند و باید منتظر نتایج مثبت آن باشیم.

وی تورم بالا و تأثیرات منفی آن بر خانواده‌ها را یکی از دغدغه‌های دولت دانست و اضافه کرد: دولت توانست در مدت زمان قابل قبول امنیت روانی را بر بازار تجارت حاکم کند و با همدلی تورم را که در حال سیر صعودی بود مهار کرد و امروز با افتخار این را باید اعلام کرد که تورم زیر ۱۵درصد را تجربه می‌کنیم و همان‌گونه که رییس جمهور اعلام کرد دست یافتن به تورمی تک رقمی دور از ذهن نیست.

فرماندار بندرلنگه طرح تحول نظام سلامت را از دیگر برنامه‌های موفق دولت خواند و گفت: وضعیت اقتصادی مردم و هزینه‌های گزاف درمانی بسیاری از خانواده‌ها را دچار مشکل کرده بود که اجرای برنامه سلامت توانست بار سنگین هزینه‌های درمانی را از دوش خانواده‌ها بردارد و امروز این هزینه‌ها کمتر از ۱۰درصد توسط مردم پرداخت می‌شود.

پاسلار ۵۴ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت را متنوع دانست و اظهار داشت: شهرستان با مشکلاتی در زمینه آب، برق و راه روبرو هست لذا اولویت‌بندی پروژه‌ها این سه بخش را شامل می‌شود.

این مقام مسئول ۳۰۰ میلیارد ریال ارزش پروژه هفته دولت را چشمگیر خواند و گفت: افتتاح مدرسه و ۴ طرح تولیدی در کنار طرح‌های جدیدی که برای کلنگ‌زنی‌ خواهیم داشت می‌تواند تحول خوبی ایجاد کند.

فرماندار بندرلنگه در پایان اضافه کرد: در هفته دولت علاوه بر پروژه‌‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی برنامه‌های فرهنگی نیز خواهیم داشت که مهمترین‌ آنها عبارتند از غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان و برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری.

انتهای پیام/۸۸۰۱۰/ج۳۰/ژ

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top