skip to Main Content

روابط عمومی ها دستاوردهای دولت را خلاقانه و هنرمندانه اطلاع رسانی کنند

معاون فرماندار بستک گفت: روابط عمومی ها دستاوردهای دولت تدبیر و امید را خلاقانه و هنرمندانه اطلاع رسانی کنند.
احمدی معاون ۴
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بستک، محمد احمدی در جلسه روابط عمومی های  دستگاههای اجرایی شهرستان که با موضوع هفته دولت برگزار گردید با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تبیین دستاوردهای دولت اظهار داشت: نقش روابط عمومی به عنوان عامل برقراری ارتباط مسوولان و  مردم  که هم انعکاس دهنده تلاش و خدمات مدیران به مردم و هم نظرات و خواسته های مردم را به مدیران و کارشناسان منتقل می کند بسیار حایز اهمیت است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان بستک تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید با تقویت ارتباط دو سویه، استمرار خدمت رسانی به مردم، تکریم شهروندان و ارائه گزارش خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید نقش آفرین باشند.
معاون فرماندار بستک بیان داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد تحولات عظیمی در سیاست خارجی، اقتصادی، فرهنگی، مهار تورم، ایجاد آرامش در جامعه هستیم که هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات و عملکرد  دوساله دولت تدبیر و امید می باشد.
احمدی با بیان اینکه رویکرد  دولت  یازدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است افزود: در دولت تدبیر و امید کلنگ هیچ پروژه ای بدون برنامه ریزی و در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز آن و زمانبندی اجرای آن زده نخواهد شد .
وی افزود:  حضور مردم در برنامه ها و مراسم های هفته دولت  که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در بستک  برگزار می شود باید به طور ویژه مورد توجه روابط عمومی هاقرار گیرد.
رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان بستک با تاکید بر این که اطلاع رسانی به عنوان یکی از ارکان  بسیار مهم درتمامی برنامه ها همواره مورد توجه باشد تصریح کرد : روابط عمومی های دستگاه ها باید عملکرد دوساله دولت تدبیر وامید و برنامه های قابل اجرای آنها در هفته دولت را در قالب مستندات تهیه و به فرمانداری ارسال کنند
انتهای پیام/۸۸۰/ق/و

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top