skip to Main Content

کشف ۲ جسد سوخته در بندرلنگه / یکی از مقتولان تبعه خارجی است

فرمانده انتظامی بندرلنگه از دستگیری سه قاتل و اعتراف آنان به هفت قتل دیگر خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف 2 جسد سوخته در بندرلنگه / یکی از مقتولان تبعه خارجی است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمود حافظی بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: با همکاری‌های مؤثر اعضا شورای تأمین به ویژه فرماندار و دادستان شهرستان موفق به ردگیری و دستگیری سه قاتلی شدیم که دو قتل را در شهرستان رقم زده بودند.

وی با اشاره به جزئیات دستگیری این سه قاتل خاطرنشان کرد: چندی پیش در نزدیکی‌های روستای «باوردان» متوجه جسد سوخته‌ای شدیم که با توجه به وخامت سوختگی قابل شناسایی نبود لذا سرنخ‌ مناسبی برای شناسایی قاتل یا قاتلان آن نداشتیم.

فرمانده انتظامی بندرلنگه اضافه کرد: پس از این حادثه، پاسگاه انتظامی مغویه گزارشی مبنی بر واژگونی خودروی سواری و متواری شدن سرنشینان آن ارائه کرد.

حافظی با اشاره به نقش مؤثر مردم در همکاری با پلیس اظهار کرد: مردم با مراجعه به نیروی انتظامی اعلام کردند که خودرو متعلق به یک پیمانکار است که در بندرلنگه مشغول فعالیت بوده و مدت‌هاست  که شماره همراه نامبرده و سه کارگر وی خاموش است.

فرمانده انتظامی بندرلنگه اضافه کرد: خانواده این پیمانکار که «حمید» نام دارد پس از اینکه از یافتن وی ناامید می‌شوند با سفر به بندرلنگه عنوان می‌کنند که به سه کارگر همراه وی مظنون هستند.

حافظی اضافه کرد: عملیات تجسس و یافتن این سه مظنون در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد این سه نفر در ارومیه به سر می‌برند که با ورود نیروی انتظامی ارومیه به این پرونده و با هماهنگی دادستان ارومیه مجوز دستگیری آنان صادر شد که در یک عملیات پلیسی هر سه قاتل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه با اعلام اینکه یکی از جسدهای سوخته متعلق به کارگر افغانی به نام شریف بوده گفت: کلید خانه یکی از بستگان این سه قاتل در اختیار کارگر افغانی به نام «شریف» بوده که قاتلان پس از اطلاع به وی مراجعه می‌کنند و خواستار تحویل کلید خانه می‌شوند اما با توجه به تأکید صاحب خانه مبنی بر اینکه حق واگذاری کلید به شخصی دیگر ندارد در مقابل خواسته آنان مقاومت می‌کند که او را با ضربات چاقو زخمی می‌کنند و بعد از خفه کردن و کشتن شریف جسد او را در نزدیکی روستای باوردان به آتش می‌کشند.

حافظی با اشاره به اعتراف قاتلان به پنج قتل دیگر اظهار داشت: این سه قاتل به صورت حرفه‌ای عمل می‌کردند و مراحل دستگیری آنان با توجه به جابجایی‌هایی که انجام می‌دادند به سختی صورت گرفت اما بالاخره در شهر مهاباد آذربایجان غربی توسط نیروهای انتظامی آن استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه شیوه قتل تمامی قربانیان این سه قاتل را مشابه دانست و گفت: همه هفت مقتول توسط این سه نفر سوزانده شده بودند و در اعتراف‌های به دست آمده مکان جسد «حمید» را نیز اعلام کردند که دست های وی از پشت بسته شده و به طرز فجیعی سوزانده شده بود به گونه‌ای که فقط استخوان‌های مقتول برجای مانده است.

حافظی در پایان تصریح کرد: این سه قاتل پس از کشتن و به آتش کشیدن جسد حمید قصد خروج از شهرستان را داشته‌اند که به دلایل نامعلومی خودروی آنان واژگون شده و آنان نیز متواری می‌شوند.

یادآور می‌شود بازجویی‌ها از این سه قاتل در آذربایجان غربی همچنان ادامه دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top