skip to Main Content

۲۵ میلیارد ریال سهم پارسیان از اعتبارات ماده ۱۸۰

فرماندار پارسیان از تخصیص اعتباری ۲۵ میلیارد ریالی برای توسعه شهرستان از ماده ۱۸۰ خبر داد.
 IMG_3798

محمد رادمهر ظهر امروز در حاشیه نشست توزیع اعتبارات شهرستانی ماده ۱۸۰ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: اعتبارات ماده ۱۸۰ برای شهرستان‌های کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته پیش‌بینی شده و نشست توجیهی آن با حضور مدیران اجرایی شهرستان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان‌هایی که در شاخص‌های مختلف از میانگین کشوری، وضعیت نامناسبی داشته باشند این اعتبارات به آن‌ها اختصاص یافته است که از سر جمع اعتبارات استانی ماده ۱۸۰ سهم پارسیان از کل اعتبارات ۱.۷ دهم درصد می‌باشد.

فرماندار پارسیان با اشاره به ادارات برخوردار از ماده ۱۸۰ گفت: امسال بیشترین اعتبارات این ماده در شهرستان به بخش‌های آموزش، آب و طرح‌های هادی روستاها اختصاص یافته است و امید می‌رود با جذب این اعتبارات بخشی از محرومیت‌ها در این بخش‌ها کاهش پیدا کند.

رادمهر با تأکید بر پیگیری مدیران اجرایی برای تحقق اعتبارات مصوب افزود: سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب ۵۷ درصد تخصیص یافت که امسال با شرایط ایجاد شده در کشور منتظر هستیم ببینیم چه میزان از این اعتبارات جذب می‌شود.

یادآور می‌شود سهم استان هرمزگان از اعتبارات ماده ۱۸۰ حدود ۱۵۱ میلیارد تومان است که از این میزان حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان پارسیان اختصاص داده شده است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top