skip to Main Content

استقبال اداره استاندارد بندرلنگه از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی

رئیس اداره استاندارد بندرلنگه گفت: از علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ایجاد آزمایشگاه‌های همکار با استاندارد در شهرستان استقبال می‌کنیم.
خبرگزاری فارس: استقبال اداره استاندارد بندرلنگه از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمدعلی قانع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اعلام خبر آمادگی اداره استاندارد برای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای همکاری با اداره استاندارد اظهار داشت: اداره استاندارد شهرستان با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده است زمینه حضور آزمایشگاه‌هایی که این اداره را در تشخیص استاندارد اقلام کمک کنند فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: شهرستان بندرلنگه در مسیر واردات و صادرات قرار دارد و حجم زیادی از فعالیت‌های استانداردی در این شهرستان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره استاندارد بندرلنگه خاطر نشان کرد: این شهرستان در زمینه‌های تعیین کیفیت مصالح ساختمانی، اوزان و باسکول، فرآورده‌های نفتی، اسباب بازی و سایر موارد می‌تواند از ظرفیت آزمایشگاه‌هایی که توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شوند استفاده کند.

قانع در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مهم‌ترین دلیل فراخوان جذب سرمایه‌گذار گفت: استفاده از بخش خصوصی باعث تسهیل در اخذ مجوز استاندارد واحدهای تولیدی و سرعت بخشیدن به امور صادراتی و وارداتی کشور می‌شود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان بندرلنگه در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون سه آزمایشگاه تخصصی در زمینه‌های آفلاتوکسین برنج، فلزات سنگین، فیبر و تخته چند لایه فعال بوده و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک آزمایشگاه لوازم رایانه و انفورماتیک نیز به بهره‌برداری برسد.

یادآور می‌شود؛ شهرستان بندرلنگه با برخورداری از اداره کل گمرک یکی از بندر مهم صادرات و واردات جنوب کشور و غرب هرمزگان است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top