skip to Main Content

بسیج سازندگی در ورزش مناطق محروم مشارکت می‌کند

بسیج سازندگی بندرلنگه با هدف آموزش فوتبال در مناطق محروم تفاهم‌نامه‌ای با هیئت فوتبال شهرستان بندرلنگه منعقد کرد.
خبرگزاری فارس: بسیج سازندگی در ورزش مناطق محروم مشارکت می‌کند 

روح الله میرزایی نایب رئیس هیئت فوتبال و سرپرست اردوهای جهادی دانشجویی شهرستان بندرلنگه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بندرلنگه و بسیج سازندگی دانشجویی با راه‌اندازی مدرسه فوتبال در بندر‌شناس آموزش علاقمندان فعالیت‌های پایه‌ای ورزش به خصوص فوتبال را آغاز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این اقدام با هدف آموزش حرفه‌ای فوتبال و فعالیت ورزشی در مناطق محروم طراحی شده است و به مرور دیگر روستاهای محروم شهرستان نیز شامل می‌شود.

سرپرست اردوهای جهادی دانشجویی بندرلنگه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه همه‌جانبه به مناطق محروم و رفع محرومیت گفت: فعالیت‌های ورزشی بخصوص ورزش‌های همگانی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما نیز در لبیک به فرمایشات رهبری اقدام به این فعالیت کرده تا به محرومیت ورزشی نیز توجه کرده باشیم.

میرزایی در ادامه اظهار داشت: اهداف حرفه‌ای زیادی در این اقدام وجود دارد که می‌توان به استعدادیابی و معرفی استعدادهای فوتبالی به جامعه فوتبال اشاره کرد.

نایب رئیس هیئت فوتبال بندرلنگه گفت: روستاهای شهرستان سرشار از استعدادهای ناشناخته ورزشی است، اما تاکنون نگاه درستی به آنها نشده و به صورت اصولی آموزش داده نشده‌اند.

میرزایی در پایان گفت: این طرح به مرور در تمامی مناطق محروم شهرستان متناسب با نیاز، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد و با آموزش‌های مستمر زمینه حضور ورزشکاران مناطق محروم به میدان‌های حرفه‌ای فراهم می‌شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top