skip to Main Content

جذب ۲۵۰ میلیون ریال در طرح مفتاح‌الجنه بندرلنگه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرلنگه از جذب ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان خبر داد.
خبرگزاری فارس: جذب 250 میلیون ریال در طرح مفتاح‌الجنه بندرلنگه 
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مرتضی بخرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: طرح مفتاح‌الجنه طرحی است که در آن مددکاران با خیران به صورت چهره به چهره صحبت می‌کنند و اهداف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برای نیازمندان توضیح می‌دهند.

وی کمک‌های مردمی را اقدامی شایسته در رفع نیازمندی مستمندان شهرستان دانست و اضافه کرد: کمک‌های مردمی بدون واسطه و با فوریت هر چه تمام در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و می‌تواند گره از کار بسیاری افراد تحت پوشش باز کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرلنگه خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان در قالب طرح مفتاح‌الجنه و در تبلیغ چهره به چهره جمع‌آوری شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

بخرد، خیران شهرستان را بهترین سفیران فرهنگی امداد دانست و گفت: هر کدام از خیران با ارتباط مستمر خود با مجموعه امداد می‌توانند به عنوان یک سفیر فرهنگی ایفای نقش کنند و دغدغه متولیان کمیته امداد شهرستان را به دیگر کسانی که قصد دارند در امر خداپسندانه کمک به هم‌نوع مشارکت داشته باشند منتقل کنند.

بندرلنگه در غرب مرکز هرمزگان قرار دارد، این شهرستان از جمله مناطقی است که در آن خیران فراوانی فعالیت دارند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top