skip to Main Content

داعش زائیده تفکر صهیونیستی برای انحراف از موضوع قدس است

امام جمعه پارسیان، جریان داعش را یکی از ابزار رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی جهان از موضوع فلسطین و قدس شریف دانست.
میرزایی ۵۶

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: دستگاه‌های تبلیغاتی غربی و عربی برای انحراف اذهان از موضوع فلسطین به شدت تلاش می‌کنند و با راه‌اندازی جریانات انحرافی مانند داعش و در نهایت حضور مستقیم در جنگ‌های نیابتی از جمله حمله به کشور مستقل یمن این طرح را دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: با تدبیر امام راحل در اعلام روز جهانی قدس تمامی نقشه‌های از پیش طراحی شده کشورهای غربی و برخی عربی با حضور آحاد ملت‌های مسلمان در این گردهمایی عظیم نقش بر آب است و این بیدار باش جهانی هر ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان تکرار می‌شود.

امام جمعه پارسیان خاطر نشان کرد: جهان اسلام از هر قومیت و مذهبی ضمن اینکه باید مواظب جوهره کلمه وحدت و وحدت کلمه باشند، نباید هرگز از غده سرطانی و مسأله اول جهان اسلام یعنی اسرائیل غافل بمانند.

میرزایی ادامه داد: اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام همچنان قدس شریف و مظلومیت مردم صبور و مقاوم فلسطین است، اگر چه جریان‌های مرموز فتنه، همچنان در صدد انحراف افکار عمومی دنیا از موضوع فلسطین و اسرائیل است اما راهبرد همیشگی تا نابودی اسرائیل برای تمام آحاد مسلمانان و بلکه مظلومان و مستضعفان عالم آرمان قدس شریف و نجات و رهایی ملت مظلوم فلسطین از زیر چکمه‌های ظالمانه استکباری است.

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: آل‌سعود امروز جنگ نیابتی خود را بر علیه آزادی‌خواهان منطقه شروع کرده و می‌بینیم که چگونه زن و بچه و بزرگ و کوچک را در کشور مستقل یمن به خاک و خون می‌کشد تا ماهیت خود را به خوبی آشکار کند.

میرزایی در پایان گفت: یکی از برکات اعلام روز قدس این بود که چهره نفاق از برخی کشورهایی که در پنهان با این دولت منحرف در تماس بودند، برداشته و اعلام شد در عرصه دیپلماسی آنهایی که عرب هستند و آنهایی که ادعا می‌کنند حامی مظلوم هستند چه کسانی هستند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top