skip to Main Content

قدس با شعار آزاد نمی‌شود، اقدامی عملی باید انجام داد

امام جمعه اهل سنت پارسیان با بیان اینکه سال گذشته شاهد پر پر شدن مسلمانان زیر چکمه‌های اسرائیلی‌های بودیم و یک و نیم میلیارد مسلمان فقط با شعار این جنایات را محکوم کردند‏ گفت: قدس با شعار آزاد نمی‌شود، اقدامی عملی باید انجام داد.
خنجی ۴۳۱۲

 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان‏، شیخ احمد خنجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: قدس در صدر اسلام توسط مسلمانان فتح شد و در طول تاریخ دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: چندین سال است که سرنوشت قدس و فلسطین به دست مسلمانان نیست و بسیاری از برادران و خواهران دینی ما در آن سرزمین سرکوب می‌شوند و مورد اهانت قرار می‌گیرند.

امام جمعه اهل سنت پارسیان خاطر نشان کرد: یک و نیم میلیارد مسلمان بر روی کره خاکی مشغول شعار دادن هستند اما تاکنون هیچ اقدامی عملی برای نجات مسلمانان در سرزمین مقدس فلسطین صورت نگرفته است.

خنجی ادامه داد: سال قبل به خاطر داریم که چگونه فرزندان اسلام زیر چکمه‌های اسرائیل له می‌شدند اما دنیا به جای اینکه کمکی عملی به آنان بکند فقط شعار داد.

امام جمعه اهل سنت پارسیان تصریح کرد: اگر حرکت مسلمانان بر پایه اخلاص راسخ و با نیتی الهی صورت بگیرد خداوند نیز به آنان یاری خواهد کرد و لشکریان خداوند به حرکت در می‌آیند.

خنجی لازمه آزادی قدس را اقدامی عملی دانست و اضافه کرد: قدس با تجمع، هیاهو، شعار و این دست کارها آزاد نخواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top