skip to Main Content

آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی در پارسیان

نمایشگاه علوم قرآنی با هدف عرضه محصولات فرهنگی قرآنی از امروز فعالیت خود را در شهرستان پارسیان آغاز کرد.
IMG_4147

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه علوم قرآنی فرصت خوبی در اختیار علاقمندان به کتاب‌های دینی مذهبی قرار می‌دهد تا آخرین و جدیدترین کتاب‌های چاپ شده در این زمینه را تهیه کنند.

وی اضافه کرد: دوری شهرستان از مرکز استان و مراکز فروش محصولات علوم قرآنی باعث می‌شود مردم از این قبیل نمایشگاه‌ها به‌خوبی استقبال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان گفت: نمایشگاه علوم قرآنی به‌عنوان یکی از مطالبات مردم شهرستان همه ساله ماه رمضان در مناطق مختلف شهرستان برپا می‌شود که امسال این نمایشگاه از شهر دشتی آغاز به کار کرد و در نظر داریم در دیگر مناطق پرجمعیت شهرستان نیز برپا کنیم.

اسدی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه نمونه‌هایی از قرآن‌های نفیس، تفاسیر و دیگر کتاب‌های مذهبی عرضه می‌شود که با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

یادآور می‌شود؛ در شهرستان پارسیان به عنوان شهرستانی فرهنگی همه ساله نمایشگاه‌های کتاب در ابعاد کوچک و بزرگ برگزار و کتاب‌های مذهبی به عنوان نمایشگاه‌های علوم قرآنی در ماه رمضان نیز عرضه می‌شود .

این شهرستان‏، غربی‌ترین منطقه هرمزگان محسوب شده و در مجاورت با استان‌های بوشهر از غرب و شمال با فارس است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top