skip to Main Content

حضور پر شور مردم پارسیان در راهپیمایی روز جهانی قدس+ گزارش تصویری

نماز گزاران شهرستان پارسیان امروز بعد از خطبه‌های نماز جمعه با حضور پر رنگ و حماسی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و ایادی آن در منطقه را به شدت محکوم کردند.

IMG_4213

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان سخنران این تجمع طی سخنانی از حضور با شکوه و گسترده مردم در این راهپیمایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: حضور شما در این اجتماع نشان از وحدت جامعه اسلامی شهرستان دارد که امیدواریم همدلی‌ها در سالی که مزین به این نام است بیشتر و بیشتر شود.

وی اضافه کرد: روز قدس تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلامی علیه جاهلیت مدرن و کودک کش از غزه تا یمن است و این درحالی است که جهان اسلام امروز به پیام‌های وحدت آفرین نیاز دارد.

فرماندار پارسیان در پایان گفت: مسلمانان با جهاد و حدت و فداکاری به زودی به اهداف بلندشان خواهند رسید و این وعده الهی که صالحین وارثان زمین خواهند شد را محقق خواهند کرد.

در ادامه گوشه‌ای از حضور حماسی نمازگزاران شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود:

جنایات رژیم صهیونیستی در به اسارت گرفتن یک ملت در طول چندین سال را محکوم کرد و گفت: روز جهانی قدس مانند خاری به چشم استکبار بویژه رژیم صهیونیستی است که این تجمعات تا بیخ گوش آنان نفوذ کرده و هر ساله مردم برگی از تاریخ پر غصه مردم مظلوم فلسطین را ورق می‌زنند.

وی اضافه کرد: تدبیر امام قابل شتایش است و می‌بینیم که هر ساله ملت‌های آزادی‌خواه همراهی خود را با این تصمیم اعلام می‌کنند.

 

 

پایگاه خبری بادگیر: یادآور می‌شود؛ روز جهانی قدس امسال با غیبت معنی دار اهل سنت شهرستان همراه بود.

در ادامه گوشه‌هایی از راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پارسیان منتشر می‌شود:

IMG_4242 IMG_4252 IMG_4257 IMG_4263 IMG_4192 IMG_4213 IMG_4214 IMG_4215 IMG_4218 IMG_4224 IMG_4227 IMG_4231 IMG_4237

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top