skip to Main Content

حمله به هواپیمای ایرانی اوج رذالت آمریکا را نشان داد

امام جمعه پارسیان حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی و شهادت مسافران بی‌گناه را اوج رذالت آمریکا در منطقه دانست.

 میرزایی ۵۶

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به واقعه خونینی که ناو آمریکایی در خلیج فارس رقم زد و منجر به شهادت رساندن ۲۹۰ مسافر بی‌گناه شد، اظهار داشت: ۱۲ تیر سال ۶۷ به عنوان روز سیاه دولت آمریکا در تاریخ به ثبت رسیده و این تعداد مسافر با مظلومیت خود، آمریکایی‌ها را رسوا کردند.

وی اضافه کرد: برای دنیا جای شگفتی داشت و دارد که دولت آمریکا در اقدامی به فرمانده ناو آمریکایی مدال افتخار داد تا ثابت کند که سیاست کشتار بی‌گناهان و ترور به عنوان سیاست مورد پذیرش خود به رسمیت شناخته است.

امام جمعه پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد: این جنایت باعث شد که مقام معظم رهبری هفته دوم تیرماه را به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی معرفی کند تا به عنوان یکی دیگر از هزاران جنایت این رژیم در تاریخ به ثبت برسد.

میرزایی افزود: آمریکا با این سابقه ننگین در طول ۳۵ سال انقلاب نشان داد قابل اعتماد نیست و این روزها هم با حربه مذاکرات هسته‌ای به دنبال تضییع حقوق ملت ایران است که اگر عاقل بودند و انصاف داشتند، در مدت زمان تعریف شده به نتیجه می‌رسیدند و نیاز به تمدید یک هفته‌ای دیگر نبود.

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: زیاده‌خواهی‌های آمریکا و برخورد از موضع بالا در جهت دفع حقوق حقیقی مردم ایران، شرایط تردید را تداعی می‌کند و باید عنوان شود که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، بازنده اول این میدان دولت آمریکاست.

میرزایی تأکید کرد: اگر مذاکرات هم به نتیجه نرسد، فعالیت‌های هسته‌ای با تمامی درصدهایی که قبلا دانشمندان شهید و مجاهد ما به دست آورده بودند در تمامی تأسیسات با قدرت ادامه دهند و بدانند که مورد حمایت مردم خواهند بود، همانگونه که این دستاوردها با حمایت‌های مردم به دست آمده بود.

امام جمعه پارسیان گفت: جمعه هفته آینده به عنوان روز قدس و راهپیمایی دشمن‌شکن این روز بزرگ معرفی شده که این روز با روزهای جنایت دست‌نشانده‌های رژیم صهیونیستی یعنی آل‌سعود و کودک‌کشی در یمن همراه شده است که مردم با حضور خود، این روز را گرامی‌ می‌دارند و همراهی خود را با مظلومان عالم اعلام می‌کنند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top