skip to Main Content

شیعه لندنی و سنی آمریکایی هر دو تیشه به ریشه اسلام میزنند

امام جمعه بندرلنگه گفت: شبکه های ماهواره به نام اهل سنت و اهل بیت هردو تیشه به ریشه اسلام میزنند و هدفشان ایجاد نفاق ودورویی بین مسلمانان است و ما این حرکت را محکوم میکنیم .

رکنی ۹۸۱۰۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  مروارید نیوز ، ” آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه در جمع علمای اهل سنت و تشیع شهرستان گفت : ماه رمضان ماهی است که نفس ها ی ماتسبیح خدا وخوابمان عبادت است و با وحدت وهمدلی و مصاحفه خداوند دل های ما روبهم نزدیک تر وبهم پیوند میدهد.

وی افزود : امروز دشمن در صادر کردن فتوا توسط خودمسلمانان برای کشتن یکدیگر موفق شده است ،درگذشته هیچ فقیه شیعه وسنی فتوا به قتل یکدیگر ندادند .این چه فتوایی هست فتوا برای قتل مسلمانان که بمب به خود ببندند وبین نمارگزاران منفجر کنند در کدام آیات و روایات آمده است .

امام جمعه بندرلنگه افزود : این کودکان چه گناهی دارند که باید در این بمب گذاری ها کشته شوند فتوایی عجیب و غریب مثل جهاد نکاح با محارم که در عربستان صادر می شود این افکار در اتاق فکر اسرائیل چندین سال پیش پایه ریزی شده و بیشتر هدفشان ایجاد جنگ بین شیعه وسنی است.

آیت الله رکنی در ادامه بیان کرد : شبکه های ماهواره به نام اهل سنت و اهل بیت هردو تیشه به ریشه اسلام میزنند و از نظر مقام معظم رهبری و ما محکوم هستند اینها شیعه لندنی وسنی آمریکایی هستند و هدفشان ایجاد نفاق ودورویی بین مسلمانان است.

خطیب جمعه بندرلنگه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت گفت: باید مواظب و مراقب دشمن در راه تحریک مسلمانان باشیم اگر از این طرف بوی تفرقه بیاید با آن برخورد میکنیم نگذاریم شبهه ایجاد شود دشمن به دنبال اختلاف افکنی است.
وی بر تاکید بر برادری مسلمانان اظهار کرد : فریب شبکه های ماهواره ای را نخورید ما باید در کنار هم قرار بگیریم وباهم باشیم تا دشمن نتواند رخنه ایجاد کند وقتی صلح ، صفا ویکدلی است زمینه ای برای اختلاف پیدا نمیشود.

آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه در پایان گفت : امروز دشمن خانواده ها را مورد هدف قرار داده است هیچگاه سابقه نداشته تا این حد آمار طلاق جوانان که عمده اش اختلاف خانوادگی و کم تحمل شدن صبر وبردباری است بالا رود و اینها کار شبکه های معاند است که خانواده ها را هدف قرار دادند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top