skip to Main Content

برگزاری نخستین دوره مربیگری حرفه‌ای در پارسیان

رئیس هیئت فوتبال پارسیان از پایان دوره مربی‌گری «c» که به عنوان نخستین دوره مربیگری حرفه‌ای در این شهرستان زیر نظر مدرس بین‌المللی فدراسیون فوتبال کشور در پارسیان برگزار شده بود، خبر داد.
IMG_5082

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود برادر رئیس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان پارسیان بیان داشت: این دوره از مسابقات به مدت ۱۳ روز ادامه داشته و ۲۴ نفر از مربیان فوتبال شهرستان در آن شرکت کردند.

وی اضافه کرد: روز گذشته آزمون تئوری مربیگری برگزار شد و امشب نیز آزمون عملی برگزار می‌شود که پس از آن کسانی که در این دوره نمره قبولی دریافت کنند، گواهی مربی‌گری «c» آسیا دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال پارسیان خاطر نشان کرد: با توجه به گرمای هوا و ماه مبارک رمضان دوره‌های آموزشی در شیفت تئوری روزانه و عملی شبانه برنامه‌ریزی شد و زیر نظر استاد «چرخنده» از مدرسان بین‌المللی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین دوره حرفه‌ای آموزش مربیگری فوتبال در شهرستان برگزار شد.

برادر ادامه داد: امیدوارم این سری از دوره‌های آموزشی بتواند در ارتقا فوتبال شهرستان تأثیرگذار باشد و فوتبال در شهرستان به صورت حرفه‌ای دنبال شود.

گفتنی است، شهرستان پارسیان از ظرفیت خوبی در فوتبال برخوردار است که تاکنون افتخاراتی را در سطح استان کسب کرده‌ و تیم‌های از این شهرستان تاکنون در لیگ برتر استان نیز حضور داشته‌اند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top