skip to Main Content

تعامل با سازمانهای مربوط به امر ترخیص، موجب تسریع و تسهیل در انجام امور مربوط به ارباب رجوع خواد شد

مدیرکل و معاون امورگمرکی اداره کل گمرک بندرلنگه به دعوت رئیس اداره استاندارد بندرلنگه از اداره مذکور و آزمایشگاه های موجود در شهرستان که زیر نظر اداره استاندارد فعالیت می نمایند؛ بازدید کردند.

شیبانی ۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی اداره کل گمرک بندرلنگه؛ صفر شیبانی ، مدیرکل و سیامک حسین نژاد معاون امور گمرکی اداره کل گمرک بندرلنگه با حضور در اداره استاندارد از نزدیک با رئیس و کارکنان اداره استاندارد به گفتگو نشستند .

قانعی در این دیداربه ارائه توانایی های اداره استاندارد شهرستان و آزمایشگاه های تحت مدیریت پرداختند و از کاستی ها و کمبود های موجود که نیاز به حمایت دارند صحبت کردند .

در این دیدار که به منظور تعامل و تفاهم بیشتر با اداره استاندارد و بررسی امکانات آزمایشگاههای موجود در شهرستان برگزار گردید، از آزمایشگاه انفورماتیک در حال راه اندازی و آزمایشگاه فلزات سنگین مواد غذایی بازدید کردند .

شیبانی برگزاری جلسات مفید و تعامل بیشتر سازمانهای مرتبط با امر ترخیص را موجب تسریع و تسهیل در ترخیص کالاها و همچنین کاهش زمان و هزینه ترخیص و نهایتا رضایت اربابان رجوع دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت و تعامل مسئولین بتوانیم نیازها و کاستی های مربوط به آزمایشگاه ها را مرتفع و به رونق تجارت در این خطه کمک کنیم .

لازم به یادآوری است : در حال حاضر چندین آزمایشگاه جهت انجام امور مربوط به خودرو و تخته در شهرستان بندرلنگه فعالیت دارند .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top