skip to Main Content

برداشته شدن سقف واحدهای صنفی باعث ورشکستگی بازاریان می‌شود

رئیس اصناف پارسیان از برداشته شدن سقف واحد‌های صنفی و بروز مشکلات در این حوزه خبر داد.
خبرگزاری فارس: برداشته شدن سقف واحدهای صنفی باعث ورشکستگی بازاریان می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری بادگیر، صالح یعقوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به قانون احترام می‌گذاریم اما در خصوص برداشته شدن محدودیت صدور مجوز برای واحدهای صنفی مشکلاتی را برای برخی از صنوف ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: شهرستانی که جمعیت محدود دارد ظرفیت و کشش بیش از حد برخی از واحدهای صنفی ندارد ولی چون قانون محدودیتی قائل نشده ما نمی‌توانیم مانعی ایجاد کنیم لذا در آینده می‌بینیم برخی از این واحدها اعلام ورشکستگی می‌کنند.

یعقوبی بیان داشت: ادامه روند کنونی کنترل بازار را از دسترس خارج می‌کند و انبوه ورشکستگان را شاهد خواهیم بود که به سود مردم و بازاریان نخواهد بود.

رئیس اداره اصناف پارسیان در ادامه با ذکر تاریخ مختصری از راه‌اندازی اصناف پارسیان گفت: در سال ۱۳۸۵ با استقرار اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان اصناف نیز کار خود را آغاز کرد که در سال اول فعالیت اصناف چیزی حدود ۴۴۰ پرونده صنفی داشتیم و در مدت زمان کمتر از ۹ سال این میزان به ۲۲۰۰ پرونده رسیده است.

یعقوبی در پایان گفت: ما به دنبال آسایش مردم در همه نقاط شهرستان هستیم لذا در نظر داریم نمایندگی‌های اصناف در چند نقطه از شهرستان راه‌اندازی کنیم که در همین راستا تاکنون نمایندگی شهر کوشکنار فعالیت خود را آغاز کرده است و در آینده‌ای نزدیک روستای بوچیر نیز برای پوشش صنوف شرق شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top