skip to Main Content

سرعت بالای خودرو در کیش یک قربانی گرفت

رعایت نکردن حق تقدم و سرعت بالای دو خودرو کادیلاک و وانت نیسان دو کابین در میدان هندورابی جزیره کیش، جان یکی از سرنشینان وانت نیسان را گرفت.

81659825-6542672

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، جانشین رییس آتش نشانی کیش روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام سانحه تصادف در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه در میدان هندورابی، ماموران از ایستگاه های به محل اعزام شدند.

محمد امین سرمدی گفت: با حضور در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو کادیلاک با سرعتی بالا به وانت نیسان دو کابین برخورد کرده و سبب منحرف شدن وانت و برخورد آن با تابلوی راهنمای خیابان ها و میادین شده است.

وی اضافه کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان وانت نیسان که دختر جوانی بود، در دم فوت کرد و سرنشین دیگر این خودرو که بانویی حدود ۴۵ ساله است، به دلیل جراحات بالا توسط نیروهای اورژانس بلافاصله به بیمارستان کیش منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

وی گفت: علت این حادثه توسط همکاران پلیس راهور و نیروی انتظامی در حال بررسی است ولی با توجه به وضعیت حادثه و شرایط قرار گرفتن اتومبیل ها، رعایت نکردن حق تقدم و سرعت بالای سبب بروز این حادثه ناگوار شده است.

خودروهای آسیب دیده توسط چرثقیل به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شدند.

خبرنگار ایرنا در تماسی تلفنی با رییس بیمارستان کیش وضعیت مجروح منتقل شده به کیش را جویا شد که محمد خلخالی گفت: پس از اعلام این حادثه، اورژانس کیش بلافاصله به محل اعزام شد و مجروح را که وضعیت وخیمی داشت، به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش منتقل کرد.

اکنون کادر پزشکی تخصصی در حال انجام اقدامات درمانی روی این مجروح هستند.

این حادثه نخستین سانحه مرگبار در سال ۹۴ در جزیره کیش به شمار می رود زیرا به دلیل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال تا کنون هیچ حادثه تصادفی که منجر به فوت شده باشد، گزارش نشده است.

رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نظارت دقیق پلیس بر اجرای قوانین، نبود ترافیک و چراغ قرمز از جمله ویژگی های جزیره کیش است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top