skip to Main Content

بندرلنگه گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت یکپارچه دریافت کرد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه در هرمزگان از موفقیت این بندر در زمینه اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت یکپارچه (IMS) طی ممیزی نهایی سیستم های مدیریت زیست محیطی، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت کیفیت در صنعت حمل ونقل دریایی خبر داد.

81659231-6541728

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا ، اسماعیل مکی زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این بندر از این پس می تواند از نشان ها و لوگوهای استاندارد بین المللی IMS در سربرگ ها، مکاتبات و سایر محل های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده، استفاده کند.

وی افزود: دستیابی به قابلیت دریافت این گواهینامه موجبات بهبود روند امور اجرایی و برنامه ریزی بیش از پیش را در این بندر فراهم خواهد کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه خاطرنشان کرد: آی اِم اس استانداردی متشکل از سه ایزو ۹۰۰۱ ، ۱۸۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ است که جمع شدن آنها در یک مجموعه منسجم موجب کاهش هزینه ها و جلسات ممیزی، متمرکز شدن سازمان مربوطه، یکنواختی روند پیاده سازی و بسیاری موارد دیگر می شود.

مکی زاده بیان داشت: گواهینامه IMS نتیجه موفقیت سازمان ها در منطبق کردن نظام های مدیریتی با موارد مورد نیاز استانداردهای اصلی، طبق قوانین شرکت های معتبر گواهی دهنده است.

بندر لنگه با دارا بودن ۱۷ پست اسکله و ۴۰ هکتار پس کرانه به عنوان اصلی ترین بندر منطقه غرب هرمزگان در اقتصاد دریایی کشور نقش آفرینی می کند و علاوه بر صادرات کالا، پشتیبانی از فعالیت های ترانزیتی، وارداتی و کاپوتاژ را نیز برعهده دارد.

اتصال از سه جهت به شبکه جاده ای کشور، موقعیت مناسب قرارگیری بندر به لحاظ جغرافیایی، نزدیکی به تنگه هرمز و آب های بین المللی، وضعیت مناسب توسعه فیزیکی طی سالیان اخیر و ارتباط قوی ساکنان آن با اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس باعث شده بندر تجاری لنگه به عنوان یکی از کانون های ثقل تجارت دریایی در ساحل شمالی خلیج فارس قلمداد شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top