skip to Main Content

اختلال های اینترنتی در هرمزگان عصر امروز خاتمه می یابد

مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل مخابرات هرمزگان گفت: مراحل پایانی و کارهای پس از نصب سخت افزارهای جدید مخابراتی در حال انجام است که امید می رود تا عصر پایان یافته و اختلال های اینترنتی مشترکان خاتمه یابد.

81659248-6541758

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مرتضی ضعیفی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات نصب سخت افزارهای جدید مخابرات در تهران عصر دیروز خاتمه یافت ودرحال حاضر نیز مشترکان دیتا مخابرات هرمزگان نباید مشکلی داشته باشند.

وی یادآور شد: شرکت مخابرات زمان ۷۲ ساعته را برای انجام عملیات خود اعلام کرده بود که این مهلت دیروز پایان یافت.

مسوول روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات هرمزگان روزدوشنبه اعلام کرده بود : به علت نصب سخت افزارهای اینترنت و اینترانت در تهران ، استا به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می شود و پس از آن کیفیت ارتباط های بر خط ( آن لاین) کاربران بهبود پیدا می کند.

با اختلال ایجاد شده در اینترنت هرمزگان، فعالیت مراکز خبری، بانک ها، دستگاه های دولتی و سایر بخش های وابسته به این شبکه ارتباطی دچار مشکل شد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رایویی جنوب شرق کشور نیز سه شنبه در این خصوص گفت: شرکت مخابرات هرمزگان بدون اطلاع قبلی اقدام به تغییر سخت افزارهای خود و ایجاد اختلال در ارتباط های اینترنتی کرده است.

بنا به اظهار محسن قاسمی، این در حالی است که شرکت مخابرات باید سه روز قبل از اقدام خود برای انجام این عملیات به اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق اطلاع می داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام مخابرات ارتباط سازمان ها ودستگاه های اداری و اجرایی استان را با اشکار رو به رو کرده است، ادامه داد: بهتر بود این اقدام در روزهای آخر هفته انجام می شد تا دستگاه های اداری و مراکز حساس هرمزگان کمتر دچار مشکل می شدند.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رایویی جنوب شرق کشور بر این نکته تاکید داشت که خسارت های وارده به مردم و دستگاه ها،سازمان های اداری وغیر اداری و بخش خصوصی باید توسط شرکت مخابرات جبران شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top