skip to Main Content

ساخت مدرسه شبانه روزی دخترانه در بستک با کمک یک خیر

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یک خیر کار ساخت خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دخترانه این شهرستان به ارزش ۱۰میلیارد ریال را برعهده گرفت.

IMG11163179

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ماشاالله قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این خوابگاه دانش آموزی بخشی از طرح احداث مدرسه شبانه روزی دخترانه در بستک است که در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع بوده وهمچنین ساختمان واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث می شود .

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار خیران مدرسه ساز در بهبود و بهسازی فضاهای آموزشی استان، خاطرنشان کرد: طی ۱۶ دوره گذشته پنج هزار کلاس درس در استان توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان بیان داشت: این تعداد کلاس درس در قالب دو هزار پروژه و با اعتبار دو هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی بیان داشت: نام ۶۸۵خیر مدرسه ساز در هرمزگان به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۳۰ نفر در خارج از کشور زندگی می کنند.

قاسمی با اشاره به وجود دو هزار و ۵۰۰ کلاس درس فرسوده و تخریبی در استان ، خاطرنشان کرد: مقاوم و ایمن سازی این مدارس به چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

این مقام مسوول تصریح کرد: نیاز به این اعتبار در حالیست که مجموع اعتبار عمرانی هرمزگان در سال جاری کمتر از دو هزار میلیارد ریال تصویب شده و از همین رو نیازمند مشارکت هر چه بیشتر خیران مدرسه ساز هستیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top