skip to Main Content

«فتحی عبدالرحمن» در محفل انس با قرآن پارسیان تلاوت می‌کند

امام جمعه شهرستان پارسیان در ستاد برگزاری محفل انس با قرآن کریم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متعدد معنوی و مذهبی در ماه رمضان اظهار کرد:‌ ویژه برنامه های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌های شهرستان برگزار می شود.

IMG_2270

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری محفل انس با قرآن کریم این شهرستان گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری «فتحی عبدالرحمن» در ۱۲ رمضان المبارک برابر با ۸ تیرماه جاری در مسجد مسجد جامع اهل سنت پارسیان از جمله برنامه های شاخص این ستاد است که پیش بینی می شود با استقبال گسترده مردم روبرو شود.

وی اضافه کرد: قرآن پیمان خداوند با خلق است و مردم باید به عهد خودشان بر این پیمان باقی بمانند و قطعا بدانیم که قرآن از همه چیز برتر است و به عنوان چکیده جهان خلقت و جهان هستی خودش را عرضه کرده است.

امام جمعه پارسیان خاطر نشان کرد: دینی که بخواهد به عنوان آخرین دین و دستور العمل خداوند برای بشریت عرض اندام کند باید پاسخگوی همه نیازهای بشریت باشد که قطعا ما نیز این را باور داریم و خداوند هم فرموده در این کتاب باطل وجود ندارد.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: قرآن به فصل الخطاب بودن خود تأکید می‌کند و می‌فرماید هنگامی که فتنه‌ها به شما روی آورد به قرآن پناه ببرید و این موضوع شامل همه انواع بحران‌ها اعم از اجتماعی، فرهنگی و فکری می‌شود.

امام جمعه پارسیان در پایان خواستار همدلی و همزبانی هرچه بیشتر بین مردم و مسئولین با یکدیگر برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر محفل انس با قرآن در شهرستان شد و تصریح کرد: هفته پیش رو شهرستان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی سال هست و باید تمامی ظرفیت‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد به کار برد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top