skip to Main Content

قول مساعد رئیس جمهور برای بهبود شرایط فعالان دریایی استان های جنوبی

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس با اشاره به بحران افزایش ناگهانی سوخت دراستان های ساحل نشین گفت: مقرر شد که دولت مشکل سوخت رسانی به استان های جنوبی کشور و فعالان شناورهای تجاری،حمل و نقل ومسافربری را برطرف نماید.

جباری ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از دانا، احمد جباری،رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش نرخ حامل های انرژی  ایجاد اختلال در ترانزیت و حمل و نقل گفت:افزایش قیمت سوخت کشتی ها و وسایل نقلیه ترانزیتی معضل بزرگی برای اقتصاد کشور است و نارضایت فعالین این عرصه را در پی داشت.

وی یاداور شد:ترانزیت و صادرات از عوامل موثر بررشد اقتصاد کشور است و افزایش غیر اصولی حامل های انرژی صنعت ترانزیت کشور را مختل می کند.

جباری اظهار کرد:با پیگیری های صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی مقرر شد که دولت مشکل سوخت رسانی به استان های جنوبی کشور و فعالان شناورهای تجاری،حمل و نقل ومسافربری شهرستان های ساحل نشین را برطرف نماید.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس اشاره به قول مساعد رئیس جمهور مبنی بر بهبود شرایط فعالان دریایی تصریح کرد:امیدواریم که هیات دولت وضعیت نابسامان استان های ساحل نشین کشور را حل نماید و مشکل فعالان دریایی را از بحران کمبود سوخت برطرف کند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top