skip to Main Content

بر این باورم که می‌توان عقب ماندگی تاریخی هرمزگان را با بهره‏‌گیری از غنای انسانی و سرمایه‏‌های فکری و مدیریتی جبران نمود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر مهندس بابک تراکمه در پی استعفا از معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان با ارسال پیامی از مردم هرمزگان قدردانی کرد.

تراکمه ۸۷۰

بسمه تعالی

با سلام و احترام

پروردگار متعال را شاکرم که بار دیگر فرصت حضور در هرمزگان عزیز را برایم مهیا ساخت. فرصت ارزشمندی که مجال رویارویی، شناخت و ایجاد درکی عمیق از مزایا و کاستی‏های استان را برایم فراهم آورد و قطعاً زمینه‏ساز اندیشه بیشتر در جهت فرداهای بهتر خواهد بود.

همواره براین باور بوده ام که می توان عقب ماندگی تاریخی هرمزگان را با بهره‏گیری از غنای انسانی و سرمایه‏‌های فکری و مدیریتی جبران نمود، با این باور در عرصه معاونت عمرانی وارد شده و آنچه را در توان داشتم برای خدمت به هرمزگان عزیز و پاسخگویی به اعتماد وزیر محترم کشور و استاندار ارجمند هرمزگان به کار گرفتم. با وجود همه محدودیت‏های اعتباری سعی کردم مردم هرمزگان را به عنوان کارفرمایان حقیقی مسئولان دریافته و در راه خدمت به ایشان از هیچ کوششی دریغ نورزم.” تا چه قبول افتد و چه در نظر آید؟”

در این مجال بر خود واجب می‏دانم تشکر صمیمانه خود را از مجموعه عزیزانی که با یاری خویش علیرغم تمام محدودیت‏ها فرصت ارائه خدماتی هرچند ناچیز را به بنده ارزانی داشتند اعلام نموده و از درگاه خداوند توفیق روز افزون ایشان را در جهت توسعه هرمزگان عزیز مسئلت می‏نمایم.

در این راستا همراهی استاندار محترم و معاونین محترم استانداری هرمزگان، مدیران دستگاههای اجرایی، روحانیت معزز و همکاران ارجمندم در حوزه معاونت عمرانی و مجموعه استانداری هرمزگان، مثال زدنی و شایسته تقدیر و سپاس است.

امیدوارم خطاها و کاستیهای ایام خدمت را بر بنده حقیر بخشیده و در این ایام عزیز اینجانب را از دعای خیر خویش محروم نفرمایند.

با تشکر – بابک تراکمه

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top