skip to Main Content

اعتبارات تملک دارایی شهرستان ۳۵ درصد کاهش داشته است

فرماندار پارسیان ضمن تأکید به مدیران اجرایی شهرستان مبنی بر پیگیری اعتبارات و مدیرت هزینه‌ها گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان در سال جدید ۳۵ درصد کاهش داشته است.

رادمهر ۸۹۱۲۰۳

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: جلسه کمیته برنامه ریزی جلسه‌ای تخصصی، علمی، فنی و راهبردی است و در این کمیته سیاست گذاری با هدفت توسعه همه جانبه شهرستان صورت می‌گیرد لذا مطابق شاخص‌های توسعه‌ای که در این شهرستان دیده شده است اعتبارات توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: استکبار در طول ۳۶ سال کشور ما را تحریم کرده است اما آنچه امروز مهم است این است که درایت‌های مقام معظم رهبری و ریاست جمهور با شعار تدبیر و امید این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل نموده و مردم ما توانسته‌اند علی رغم همه فشارها مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنند.

فرماندار پارسیان گفت: دشمن نمی‌تواند با ابزار تحریم مردم را به زانو دربیاورد و انشاء الله این روند نیز نمی‌تواند ادامه پیدا کند و روزی خواهد رسید که کشور عزیزمان بر قله‌های افتخار خواهد ایستاد.

رادمهر تصریح کرد: در سال پیش رو با توجه به کاهش جهانی قیمت نفت مقداری با کاهش اعتبارات تملک دارایی روبرو هستیم که این تأثیر بر اعتبارات شهرستان نیز قابل مشاهده است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی استان در سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان بوده و در سال جدید ۱۹۱ میلیارد که نسبت به سال قبل در کل استان ۲۰ درصد کاهش اعتبارات داشتیم.

رادمهر با اشاره به اعتبارات سال قبل و جدید پارسیان گفت: اعتبارات تملک دارایی پارسیان در سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بوده و در سال جدید این میزان ۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان است که حدود ۳۵ درصد کاهش اعتبار نشان می‌دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان اضافه کرد: با توجه به کاهش اعتبارات استانی در سال جدید اما اعتبارات پارسیان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بهتر بوده که نشان از اهتمام استاندار عزیز و مجموعه دست‌اندرکاران استانی به شهرستان پارسیان دارد.

فرماندار پارسیان خاطر نشان کرد: هدف‌گذاری در سال جدید و استفاده از اعتبارات تملک دارایی شهرستان این است که تلاش کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به پایان برسد لذا هیچ پروژه جدیدی در سال جدید تعریف نخواهد شد.

رادمهر در پایان ضمن تأکید به مدیران اجرایی شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتبارات دستگاه‌های خود را پیگیری و مدیریت کنند و پروژه‌های مربوطه را به نحو شایسته هزینه کنند ضمن اینکه تأکید می‌شود کیفیت و دقت بالا را در دستور کار فعالیت‌های خود قرار دهند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top