skip to Main Content

اولین استعفای انتخاباتی غرب هرمزگان در بستک رقم خورد

به منظور حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اولین استعفای انتخاباتی غرب هرمزگان در شهرستان بستک رقم خورد

IMG-20150617-WA0016

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، بالاخره همانطور که انتظارش می رفت دکتر طاهر بنازدل رییس نام آشنای شبکه بهداشت و درمان پس از سه سال مدیریت موفق بر مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بستک به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مدیریت این مجموعه بزرگ کناره‌گیری کرد.

یکی از اتفاقات مبارک و مهمی که با پیگیری‌های دکتر بنازدل در دوران مدیریت سه ساله ایشان در بستک اتفاق افتاد راه اندازی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بستک به عنوان یکی ازمهمترین نیازمندی‌های مردم شهرستان بود که پس از زلزله پنج و نیم ریشتری سال ۹۲ و تخریب بخشی از تأسیسات بیمارستان قدیم شهرستان این نیاز دوچندان شد.

ارتباط با خیرین و جذب سرمایه جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشتی درمانی، توسعه بخش سلامت از جمله راه‌اندازی مراکز آزمایشگاهی و تصویر برداری در سطح شهرستان، راه اندازی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی فارابی، اجری موفق طرح تحول نظام سلامت، تکمیل کادر تخصصی بیمارستان، پیگیری‌های مستمر و مجدانه جهت تأمین دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان فارابی، اجری موفق برنامه پزشک خانواده در شهرستان، تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت از جمله خدماتی است که در دوران مدیریت هوشمندانه دکتر بنازدل رقم خورد.

دکتر بنازدل توانست در طول سه سال مدیریت بر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک هر سال افتخاری را در حوزه مدیریت خود رقم بزند به گونه‌ای که در سال ۹۱ به عنوان مدیر نمونه استان، در سال ۹۲ مدیر برتر شهرستان و در سال ۹۳ برای دومین بار افتخار مدیر نمونه استان را از آنِ خود کرد وً یکی از بهترین افتخارات مدیریتی را در شهرستان بستک به ثبت رساند

دکتر بنازدل توانست یکی از ارزشمندترین دستاورد مدیریتی یعنی رضایمندی کارکنان زحمت کش شبکه بهداشت و درمان و مردم شریف و لایق شهرستان محقق کند که ابراز این رضایتمندی‌ها نمونه‌های ثبت شده از این افتخار می‌باشد.

یکی از مهمترین اتفاقات دوران مدیریت دکتر بنازدل را می‌توان وقوع زلزله سال ۹۲ نام برد که علی رغم آسیب جدی تنها بیمارستان شهرستان مردم از دقایق اولیه پس از زلزله بدون وقفه خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند که خیلی ها این را نمونه ای موفق از مدیریت بحران در حوزه بهداشت و درمان شهرستان قلمداد ‌کردند و رضایتمندی مردم قدرشناس بستک از این مجموعه بهداشت و درمان دو چندان کرد

به نظر می‌رسد حضور چهره خوشنام و محبوب از خانواده بهداشت و درمان غرب استان و دانشگاه علوم پزشکی بتواند بر شور انتخابات در غرب استان بیافزاید تا اولین چهره در این سطح از بهداشت و درمان باشد که در حوزه خدمت رسانی در سنگری دیگر کسب تجربه کند.

یادآور می‌شود؛ پس از آقای دکتر طاهر بنازدل سکان مجموعه عظیم بهداشت و درمان در اختیار چهره خوش نام دیگری به نام آقای دکتر محمد رسول رحمان‌شناش از چهره‌های محبوب شهرستان به عنون سرپرست شبکه بهداشت و درمان بستک قرار گرفته شده است که تا پیش از این به عنوان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان مشغول به خدمت بوده است.

پایگاه خبری بادگیر برای دکتر بنازدل آرزوی موفقیت دارد و توفیق جناب آقای دکتر رحمان‌شناس را از ایزد منان طلب می‌کند.

17 دیدگاه

  1. بنده موندم اینجا اسمش وبلاگ بادگیره که از هر سمتش میتونه باد خنکى بوزه یا اینکه پنجره که …
    تقاضاى بنده اینه که اسم این وبلاگ رو عوض کنین و بزارین سایت تبلیغاتى فلان و فلان.

    1. خبر رسانی وظیفه اصلی یه وبلاگ یا سایت خبری هستش و بادگیر در راستای همین..کاملا بی طرفانه این خبر را گذاشته..

  2. در این گزارش چیزی فراتر از اطلاع رسانی به چشم می خورد.که متاسفانه حکایت از تبلیغ است…که فکر می کنید به خوبی از عهده ان بر امدید.افکار عمومی قدرتمندتر از قلم های خریداری شده است.شرافت قلم را حفظ کنید

  3. اقای دکتر بنازدل شخصی مردمی ونیاز به تعریف ندارن کارنامه مدیریتی ایشان بیانگر پشتوانه ومردمی بودنشان هستش

    1. دوست گرامی مطالب را بخوانید سپس سوالتون را مطرح کنید
      اقای دکتر بنازدل سه سال مدیریت بهداشت ودرمان شهرستان را عهده دار بودن..
      یک سال به عنوان مدیر نمونه شهرستان بستک و دوسال به عنوان مدیر نمونه استان پهناور هرمزگان انتخاب شدن

  4. دکتر بنازدل مردی بسیار شریف و دلسوزی هستند ..و با شناختی که بنده از ایشون دارم قطعا میتونند به مردم صادقانه خدمت کنند…به امید پیروزی ایشون در اسفندماه ۹۴

  5. با عرض سلام و خسته نباشید محضر مسئول محترم پایگاه خبری بادگیر که در راستای رسالت رسانه ای خود اطلاع رسانی جامع و کاملی در خصوص کاندیدهای مجلس شورای اسلامی انجام میدن، حضور چهره ای موفق، خوش آتیه و توانمندی نظیر دکتر بنازدل را به فال نیک گرفته و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

  6. خیلی باحالید…..اقای محمد (طاهر) نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم……با طرفداران دکتر حرفی ندارم حق شماست که طرفداری کنید….تعجبم از سایت خبری است که شده سایت تبلیغاتی….ارزشش رو دارد؟

    1. اقای احمد شماهم دارید یک طرفه قضاوت میکنید و توهین بحساب میاد اگه دوستانی از اقای دکتر بنازدل حمایت میکنند حتما به دلیل شناخت از ایشان هستش اما دلیل مخالفت شما با اقای دکتر بنازدل وسایت بادگیر و تهدیدی که اعلام میدارید..(ارزشش را رارد) درچیست

  7. احمد اقا اینکه نوشتید خیلی باحالید بی احترامی به مخاطب هستش اینجا تبلیغ کاندیدی نمیشه چون اگه دقت کرده باشین استعفای دومین نفر هم گذاشته شده.. وظیفه یک رسانه اطلاع رسانی دقیق هستش وبادگیر همچون گذشته کار رسانه ای خود را انجام میدهد واینکه شما بخواهید شخصی را زیر سوال ببرید که کانامه ایشان از موفقیت حکایت دارد دور از ادب وشخصیت میباشد خواهشا به نظر دیگران احترام بگذارید

  8. سلام خدمت همه دوستان و خوانندگان گرامی پایگاه خبری بادگیر
    این پایگاه مستقل هست و وابسته به هیچ حزب، گروه و یا جناحی نمی‌باشد.
    اخبار تا آنجا که به دستمان برسد منتشر می‌کنیم و در این راستا با توجه به مراوده سه ساله‌ای که با جناب دکتر بنازدل داشتیم و شمه‌ای از سوابق ایشان را داشتیم آن را منتشر کردیم تا مردم بهتر ایشان را بشناسند.
    همانگونه که در مورد دیگر کاندیداهای احتمالی نیز چنین کردیم.
    قبلا هم در مورد جناب آقای توکلی، جناب آقای جباری و اخیرا در خصوص جناب آقای دیوانی نیز مطالبی منتشر کردیم.
    با تشکر از دوستان که با ارسال نظرات خود ما را در ارائه خدمت بهتر یاری می‌کنند.
    مدیر پایگاه خبری بادگیر/ شیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top