skip to Main Content

برگزاری همایشی با هدف آشنایی کشاورزان با قانون مستأجری و حفظ کاربری در پارسیان

معاون جهاد کشاورزی پارسیان از برگزاری همایشی با عنوان آشنایی کشاورزان با مقررات مستأجری و حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد.

IMG_2203

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عوض یوسفی معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از موضوعاتی که باعث ایجاد برخی نزاع‌ها در شهرستان می‌شود عدم آشنایی کشاورزان با قوانین و مقررات مربوطه هست که بدین منظور همایشی با حضور دادستان و رئیس دادگستری پارسیان و کشاورزان برگزار شد.

وی در این خصوص گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و پس از مشاهده عمده مشکلات کشاورزان این برنامه طراحی شد و در آن تمامی کشاورزان شهرستان حضور داشتند که قوانین مربوط به موضوعات اراضی کشاورزی و نحوه انعقاد قرار داد توضیح داده شد.

معاون جهاد کشاورزی پارسیان گفت: در این همایش ریاست دادگستری شهرستان قانون مربوط به مستأجری و نحوه انعقاد قرار داد را به طور مفصل توضیح داد و کشاورزان سوالات خود را در این خصوص از مقام عالی قضایی در شهرستان پرسیدند و با پاسخهای جناب آقای کمالی ابهامات موجود برطرف شد.

یوسفی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعات طرح شده در این همایش پرداختن به قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی باغی و زراعی در شهرستان بود که این موضوع از طریق دادستان شهرستان جناب آقای عباسی توضیح داده شد و کشاورزان با طرح سوالات خود با این مقررات آشنایی بیشتری پیدا کردند.

یادآور می‌شود: شهرستان پارسیان با حدود ۷۰۰ زمین زراعی نقش مهمی در تولید محصولات باغی و زراعی دارد که سهم به سزایی در تأمین برخی از نیازمندی‌های استان و کشور را به به عهده دارند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top