skip to Main Content

مشکلات چهار روستای بخش جناح بررسی شد

در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بستک مشکلات چهار روستای بخش جناح بررسی شد.
خبرگزاری فارس: مشکلات چهار روستای بخش جناح بررسی شد
 به گزارش بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، میرمرسل ایزدی پور ظهر امروز به اتفاق جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی از روستاهای گچویه، داربست، چاله و کهتویه از توابع بخش جناح بازدید و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی نمود.

وی در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی این بخش با بیان اینکه دولت تدبیر و امید رسیدگی به وضعیت روستاها و محرومیت زدایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، افزود: از آنجایی که توجه خاص به مناطق روستایی و تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها از برنامه‌های جدی دولت یازدهم در توسعه روستاها است مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رفع کمبودها و نیازهای روستائیان اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار بستک با بیان اینکه روستاهای شهرستان بستک از استعداد و پتانسیل خوبی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و … برخوردار هستند، گفت: ابتدا باید نسبت به شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت روستاها اقدام و سپس از آن به نحو احسن استفاده کرد.

وی تعامل دهیاران با شوراها را در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم حائز اهمیت دانست و افزود: این تعامل و هماهنگی می‌تواند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاها را فراهم کند.

وی مزایای این بازدیدها را آگاهی از مشکلات روستانشینان از نزدیک، کاهش حضور مردم در ادارات و بالا بردن سطح کارایی ادارات و دستگاه‌های اجرایی دانست.

فرماندار بستک بیان کرد: سعی می‌کنیم تا از تمامی روستاهای شهرستان بازدید صورت گیرد تا ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و استعدادهای روستا به مشکلات اهالی روستا نیز رسیدگی شود و راه حل‌های عملی برای آن اتخاذ گردد.

ایزدی‌پور در پایان بر رفع مشکل آب شرب، بهسازی راه‌های ارتباطی، بازنگری طرح‌های هادی، پوشش مناسب تلفن همراه که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این روستاها می‌باشد، تاکید کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top