skip to Main Content

ساخت آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در جناح توسط خیران

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح گفت: آموزشگاه مرحوم شیبانی ویژه دانش آموزان استثنایی بخش جناح توسط خیران جناحی ساخته شد.
IMG_4078

به گزارش ناصر چمن‌ پیرا در این خصوص گفت: توجه به موضوعات و مشکلات دانش آموزان استثنایی همواره مورد توجه خیران در بخش جناح بوده و تاکنون قدم‌هایی در این راستا برداشته شده است.

مدیر آموزش و پرورش بخش جناح سیاست نظام آموزشی کشور مبنی بر آموزش فراگیر را یکی از دلایل و انگیزه‌های ساخت این مجموعه دانست و گفت: همانگونه که دین مبین اسلام بر آموزش در همه سطوح تأکید دارد و نباید کسی از جرگه آموزش عقب بماند ما نیز به عنوان نمایندگان خیران و کسانی که در امر خیر گام بر می‌دارند باید تلاش کنیم تا این سیاست کلی اسلام و نظام جمهوری اسلامی تحقق پیدا کند.

چمن پیرا گفت: این مجموعه هفت کلاسه بوده و میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت آن سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده که تماما توسط خیران و هماهنگی نمایندگان آنان پرداخت شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح افزود: زمین آموزشگاه با پیگیری اداره آموزش و پرورش منطقه جناح تهیه و با همکاری خیر جناحی در مساحت سه هزار و ۷۸۰ متر مربع و با زیر بنای ۳۸۰ متر مربع احداث گردیده است.

لازم به ذکر است در مراسمی، از ناصر چمن پیرا مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه جناح توسط دکتر مجید قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور جهت ساخت و بهره‌برداری آموزشگاه هفت کلاسه خیر ساز مرحوم شیبانی جناح ویژه دانش آموزان استثنایی تقدیر به عمل آمد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top