skip to Main Content

اداره ارشاد خانه دوم هنرمندان و پژوهشگران است

نصرالله کریمی پژوهشگر تاریخی پارسیان ارشاد را خانه دوم هنرمندان و پژوهشگران دانست و بر لزوم همکاری با مجموعه فرهنگی شهرستان تأکید کرد.

اسدی کریمی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، صبح امروز پژوهشگر تاریخی پارسیان با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از این اداره بازدید کرد.

کریمی در این دیدار گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت خطیری به دوش می‌کشد و لزوم برنامه ریزی و استفاده از خرد جمعی در پیش‌برد اهداف بسیار مهم است.

چهره فرهنگی پارسیان خاطر نشان کرد: هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان در سال‌های اخیر مضاعف شده است لذا به تناسب آن نیز باید فعالیت کرد.

کریمی تصریح کرد: شهرستان پارسیان از ظرفیت‌های خوب پژوهشی برخوردار است و این موضوع لزوم کنکاش و پژوهش را در شهرستان دوچندان می‌کند.

کریمی در این دیدار ضمن تقدیر از حمایتهای اداره فرهنگ و ارشاد پارسیان گفت: این اداره بعد از بازنشستگی و پرداختن به موضوعات پژوهشی به خانه دوم من تبدیل شده است.

دیدگاه

  1. سلام بر این پژوهشگر توانا و سخت کوش از اینکه سلامتی خود را بدست آوردید و عکس سلامتی شما دوباره روی سایت ها آمد خوشحال هستیم و آرزوی سلامتی برای این پژوهشگر،مؤلف پارسیانی و دیگر هنرمندان این شهرستان پارسیان و دیگر هنرمندن کشور را داریم. انشاالله همه سلامت باشند و کسی چشم انتظار کسی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top